چهارمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در ارومیه برگزار می شود

عصر نمایشگاه- معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: در چهارمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی آذربایجان غربی، هنرمندان ۳۱ استان کشور تولیدات و محصولات خود را در معرض نمایش و عرضه قرار خواهند داد.

چهارمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در ارومیه برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ افسانه رنجبر در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز اظهار داشت: هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه، فعالانی از 40 حوزه آذربایجان غربی و 90 حوزه از دیگر استان های کشور هستند.

    وی اضافه کرد: در این نمایشگاه ، تعداد 130 غرفه در نظر گرفته شده و محصولات و تولیدات آن نیز عمدتاً از محصولات و آثار بومی و محلی صنایع دستی و هنرهای سنتی استان ها خواهد بود.

    معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، افزود: علاوه بر غرفه های صنایع دستی، تعدادی از غرفه ها نیز به عشایر و تولیدات آن ها اختصاص داده شده است.

    رنجبر، در خصوص اهم صنایع دستی آذربایجان غربی تصریح کرد: اهم صنایع دستی آذربایجان غربی که در این نمایشگاه حاضر شده اند شامل صنایع چوب، سفال، رودوزی، چرم دوزی و لباس های محلی است.

    وی بیان داشت: این نمایشگاه به دلیل عرضه مستقیم محصولات و تولیدات دستی از تولید به مصرف و آسوده خاطر بودن خریدار از اصل بودن محصولات خریداری شده، حائز اهمیت فراوان بوده و یکی از فعالیت های مهم در زمینه اقتصاد مقاومتی مبه حساب می آید.

    معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: در آیین افتتاح این نمایشگاه که روز 11 مردادماه انجام می شود، معاون صنابع دستی سازمان میراث فرهنگی نیز حضور خواهد داشت.

    وی ابراز داشت: در این نمایشگاه هرشب به بازدید کنندگانی که اقدام به خرید کنند، از طرف حامی نمایشگاه به قید قرعه جوایزی اهداء خواهد شد.

    رنجبر در پایان سخنان خود در خصوص زمان و مکان برگزاری نمایشگاه سراسری صنایع دستی، گفت: این نمایشگاه در روزهای نهم تا 13 مرداماه در مجتمع فرهنگی، هنری ارومیه واقع در چهارراه آپادانا برگزار خواهد شد و علاقه مندان می توانند در مدت مذکور، ‌از ساعت 16 لغایت 23 از آن بازدید بعمل آورند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت