بازدید روزانه ۱۲ هزار نفر از پاویون ایران

عصر نمایشگاه- غرفه جمهوری اسلامی ایران در اکسپوی ۲۰۱۷ در شهر آستانه قزاقستان مورد اقبال بسیاری از بازدیدکنندگان قرار گرفته و توانسته است به پشتوانه تمدن و تاریخ غنی خود همچون ستاره‌ای در این نمایشگاه بدرخشد.

بازدید روزانه ۱۲ هزار نفر از پاویون ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از  گسترش، محمدرضا علوی مدیر نمایشگاه‌های خارجی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در این زمینه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آستانه محل برگزاری یک اکسپوی تخصص مبتنی بر محور انرژی‌های آینده است.

    وی گفت: جمهوری اسلامی ایران نیز بر همین اساس غرفه خودش را شکل داده و علاوه بر معرفی جادذبه‌های مختلفی که در کشور وجود دارد، در سه بخش فعالیت هایش را در این نمایشگاه ارائه می‌کند.

    علوی افزود: مولفه اول نگاه به گذشته است؛ یعنی ظرفیت‌ها و فعالیت هایی که ایرانیان در استفاده از انرژی‌های پاک در گذشته داشته ایم، به نمایش گذاشته ایم

    وی ادامه داد: همچین فعالیت‌های امروزمان را در این زمینه را با بهره گیری از نظرات متخصصان ارائه می‌کنیم و نگاه به آینده را هم در نمایشگاه مد نظر داریم که در این بخش با وجود کارشناسان وزارت نیرو آمادگی معرفی بسته‌های پذیرش سرمایه گذاری‌های خارجی و انجام مذاکرات را داریم.

    علوه در ادامه صحبت های خود به میزان بازدید از پاویون ایران اشاره کرد و به خبرنگار گسترش گفت: بازدید از پاویون ایران در حال حاضر روزانه از 5 تا 12 هزار نفر متغییر است. این آمار در ادامه این هفته و روز جمعه با نزدیک شدن به روز ملی ایران در اکسپو افزایش قابل توجهی نیز خواهد داشت. امیدوار هستیم در طول چند روز آینده و با توجه به اینکه روز ملی ایران در یک روز غیر کاری قرار گرفته است، شاهد بازدید بالاتر از 20 هزار نفر از پاویون کشورمان باشیم.

    مدیر نمایشگاه‌های خارجی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: شرایط بسیار مناسب و مطلوبی که اکنون در کشور در این زمینه وجود دارد، امکان بسیار مغتنمی برای جذب سرمایه‌گذاری را فراهم ساخته است.

    وی خاطرنشان کرد: همچنین از غرفه جمهوری اسلامی ایران مردم عادی هم بازدید می‌کنند و پنج فیلم کوتاه به آنان نمایش داده می‌شود که عناصر چهارگانه در انرژی را به همراه گنج پنجم که همان خرد انسان است را ارائه می‌کند.

    علوی تصریح کرد: این نمایش‌ها علاوه بر جذب بازدیدکنندگان، توانمندی‌های کشور و فعالیت‌های گذشته و حال و آینده مردمان ایران زمین را به نمایش می‌گذارد.

    وی اظهار داشت: متخصصانی که در غرفه ایران حضور پیدا می‌کنند، با کارشناسان این امر ارتباط پیدا کرده و توانایی‌های لازم را معرفی و راه‌های ارتباط با شرکت‌های ایرانی را به آنان بیان می‌کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت