معاون استاندار مازندران خبرداد

مشارکت ۴۲ واحد تولیدی و صنعتی مازندران در نمایشگاه روسیه

عصر نمایشگاه- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مازندران از برپایی نمایشگاه توانمندی مازندران از ۲۵ تا ۲۸ مردادماه در ولگا‌ گراد روسیه خبر داد و گفت: ۴۲ واحد تولیدی و صنعتی مازندران در این نمایشگاه حضور دارند.

مشارکت ۴۲ واحد تولیدی و صنعتی مازندران در نمایشگاه روسیه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  خبرگزاری فارس ، حسن خیریانپور بعد از ظهر امروز در کمیسیون تنظیم بازار استان اظهار کرد: با توجه به اینکه در فصل برداشت برنج قرار داریم پیش‌بینی‌های جهاد کشاورزی بر این است امسال یک‌میلیون و 350 هزار تن شلتوک از مزارع استان برداشت شود.

    وی با بیان اینکه قیمت برنج برای کشاورزان بسیار مهم و حائز اهمیت است، گفت: امسال با کمترین مشکل، خرید گندم و کلزا در استان انجام شد و افزایش قابل قبولی در خرید کلزا شاهد بودیم و بهای این محصول به طور کامل به کلزاکاران پرداخت شده است.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران افزود: بخشی از مطالبات گندم‌کاران پرداخت شد و بقیه با پیگیری‌های لازم پرداخت می‌شود.

    خیریانپور بیان کرد: در برخی اقلام شاهد افزایش قیمت هستیم که لازم است تمهیدات لازم در بحث تنظیم بازار و جلوگیری از اجحاف احتمالی به مصرف‌کنندگان صورت گیرد.

    وی از برپایی نمایشگاه از 25 تا 28 مردادماه در ولگا‌ گراد روسیه خبر داد و افزود: در این نمایشگاه 42 واحد تولیدی و صنعتی مازندران حضور دارند که برگزاری چنین نمایشگاهی نقش مهمی در تولیدات و صادرات استان ایفا می‌کند.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران درباره ثبات قیمت مرغ و توزیع مرغ‌های منجمد ذخیره شده در بازار گفت: حداکثر تا پایان هفته آینده نشستی با دست‌اندرکاران مرتبط با زنجیره تولید و دستگاه‌های مرتبط برگزار شود تا قیمت‌ها به سمت رفاه حال شهروندان سوق پیدا کند.

    خیریانپور ادامه داد: اگر قیمت مرغ از 7 هزار و 500 تومان افزایش پیدا کرد باید شرکت پشتیبانی امور دام استان برای تنظیم بازار ورود پیدا کند.

    وی تاکید کرد: به تمامی فرمانداران ابلاغ  می‌شود جلسات تنظیم بازار را در شهرستان‌ها برگزار کنند و از تمامی ظرفیت‌ها برای عرضه مرغ منجمد با قیمت مصوب استفاده شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت