مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان:

۸۰ تعاونی در نمایشگاه فرا استانی خوزستان حضور می‌یابند

عصر نمایشگاه:مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از حضور ۸۰ تعاونی از استان‌های خوزستان، کرمان، کهگیلویه و بویر احمد، ایلام، بوشهر و آذربایجان غربی، یزد و اصفهان در نخستین نمایشگاه فرا استانی خوزستان خبر داد.

۸۰ تعاونی در نمایشگاه فرا استانی خوزستان حضور می‌یابند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به نقل از فارس، هوشمند صفائی، درباره برگزاری نمایشگاه فرا استانی خوزستان از حضور 80 تعاونی از استان‌های خوزستان، کرمان، کهگیلویه و بویر احمد، ایلام، بوشهر و آذربایجان غربی، یزد و اصفهان در نخستین نمایشگاه فرا استانی خوزستان خبر داد و اظهار‌ کرد: در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، شاهد برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی کالای تعاون در سطح ملی با حضور تعاونگران عزیز در نمایشگاه بین المللی اهواز هستیم.

    وی، هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی و ارائه توانمندی شرکت‌های تعاونی در توسعه پایدار، شناسایی و توسعه بازار کسب و کارهای تعاونی، تقویت برند تعاونی و ایجاد تعاملات شبکه‌ای برای آنها، تبادل تجارب موفق مدیران تعاونی‌ها در سطح ملی، آشنایی عموم مردم با مزایا و فرصت‌های بخش تعاونی و ورود آنها به عرصه های اقتصادی و اجتماعی بخش تعاونی دانست و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه نماد همدلی مردم و ملت و همچنین همکاری نزدیک بخش حاکمیتی و مردمی و بخش تعاونی با یکدیگر است.

    مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان عنوان کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قالب هفت راهبرد، توسعه بخش تعاونی را در نظر گرفته است که شامل توسعه فرهنگ تعاون، ترویج تعاون، گردشگری تعاون، آموزش، مدیریت و گسترش تعاملات، مدیریت و کارآمد سازی منابع خرد، ایجاد مشوق و تامین منابع مالی است.

    صفائی با اشاره به هفت راهبرد تحول تعاون اضافه کرد: ترویج فرهنگ تعاون مهمترین عامل برگزاری نمایشگاه توانمندی کالای تعاون است که علاوه بر آن موضوع برند سازی و معرفی تعاونی های برتر و فعال یکی از همین اهداف راهبردی است.

    به گزارش خبرگزاری فارس، در این نمایشگاه که با حضور سید حمید کلانتری معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از 14 تا 17 آذرماه جاری در نمایشگاه بین المللی خوزستان برگزار می‌شود شرکت‌های تعاونی تولیدی صنعتی، کشاورزی و خدماتی هشت استان کالاها و تولیدات خود را به معرض نمایش و فروش خواهند گذاشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت