نخستین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های خراسان شمالی افتتاح شد

عصر نمایشگاه- بجنورد- در آستانه روز خبرنگار، نخستین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های خراسان شمالی در بجنورد آغاز به کارکرد.

نخستین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های خراسان شمالی افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، بعدازظهر امروز جمعه نخستین نمایشگاه مطبوعات خراسان شمالی با حضور مؤسسات مطبوعاتی، نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری این استان در محل شهربازی بجنورد افتتاح شد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: مطبوعات و رسانه‌ها نقش به سزایی در توسعه استان ایفا می‌کنند.

    حسین فرخنده تصریح کرد: کمک به رشد رسانه‌های خراسان شمالی درواقع کمک به توسعه استان است.

    وی بر تغییر فضای گفتمانی در حوزه نشریات و رسانه‌های استان و ایجاد گفتمان سازی به‌منظور ارتقای کمی و کیفی رسانه‌های خراسان شمالی تأکید کرد.

    وی برگزاری نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در  خراسان شمالی را اتفاقی مثبت ارزیابی کرد که از سوی خانه مطبوعات این استان رقم خورده است.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: نقش رسانه در جامعه آگاهی بخشی و افزایش مسئولیت اجتماعی در افراد است.

    فرخنده ابراز امیدواری کرد: با انسجام و تعامل بیش‌ازپیش اصحاب رسانه خراسان شمالی، مسئولان و مردم بتوان فضای گفتمان در جامعه را فراهم و زمینه‌های توسعه استان را گسترش داد.

    وی با اشاره به تنوع سلیقه‌ها و تفکرات مختلف در مطبوعات و خبرگزاری‌ها، تصریح کرد: درنهایت توجه به چشم‌انداز ترسیم‌شده و رسیدن به یک هدف مشترک که همان توسعه است، نقشه راه صاحبان قلم خواهد بود.

    به گزارش خبرنگار مهر، به گفته مدیر خانه مطبوعات خراسان شمالی، 16 رسانه شامل نشریات مکتوب، روزنامه، خبرگزاری و پایگاه خبری در نخستین نمایشگاه مطبوعات استان حضور دارند.

    حبیب یزدان پناه برگزاری نمایشگاه مطبوعات در خراسان شمالی را گامی روبه‌جلو در جهت توسعه استان دانست و افزود: این نمایشگاه فرصتی برای معرفی دست آوردها و ابتکارات فعالان حوزه خبر و رسانه است.

    گفتنی است، نخستین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های خراسان شمالی در محل شهربازی بجنورد از ساعت 18 تا 23 پذیرای عموم مردم و مسئولان استانی خواهد بود و خبرگزاری مهر نیز در این نمایشگاه صاحب غرفه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت