در نگارخانه جم شیراز؛

برپایی نمایشگاه آثار تجسمی رضا کیانیان در شیراز

عصر نمایشگاه- نگارخانه جم شیراز میزبان آثار هنرهای تجسمی خلق شده توسط رضا کیانیان و چهارده هنرمند کشوری با عنوان "هنرمندان معاصر کشور" شد.

برپایی نمایشگاه آثار تجسمی رضا کیانیان در شیراز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،شیما سهرابی مدیر گالری جم شیراز با اشاره به برپایی یک اثر عکاسی رضا کیانیان از بازیگران سینما، تلوزیون و تئاتر کشور اظهار داشت: این گالری میزبان آثار هنرهای تجسمی این چهره سینمایی و چهارده هنرمند کشوری در زمینه‌های مختلف هنرهای تجسمی است.

    وی گفت: عکسى که از آثار رضا کیانیان بر دیوار جم، آویز است مربوط به سال89 از مجموعه "قار سوم" است که جزء عکس‌هاى دیجیتالى در ابعاد 100 در 150 روى بوم با موضوع مفهومى براساس افسانه‌ها و اسطوره‌هایى که درباره کلاغ وجود دارد، تمرکز کرده است.

    سهرابی افزود: این عکس از نماى دور با سرعت پایین عکاسى شده، پس زمینه سفید و سوژه سیاه عکس‌هاى رضا کیانیان و تک نسخه آن از ویژگی‌های آثارش است.

    مدیر گالری جم شیراز با بیان اینکه گالری جم دومین سال فعالیت خود را آغاز کرده و در این یکسال28 نمایشگاه را در شاخه عکاسى، نقاشى، خوشنویسى برپا داشته است، اظهار داشت: در حال حاضر آثار هنرمندان معاصر کشور از مهمترین اتفاقات گالری جم است چراکه براى نخستین بار در شیراز به نمایشگاه درآمده است.

    سهرابی مجموع این آثار را چندین تابلو اعلام و تصریح کرد: ژازه طباطبایی، على اکبر صنعتى، احمد اسفندیارى، رضا مافى، صادق تبریزى، سیراک ملکونیان، على شیرازى، جمال نوربخش، على اذرگین، سالار احمدیان، منوچهر معتبر، محمود زنگنه، عنایت اله نظرى نورى و حسین کاشیان و رضا کیانیان هنرمندان این نمایشگاه هستند.

    شایان ذکر است ،نمایشگاه یاد شده تا  25 اسفند 94 هر روز از ساعت  17تا21 برپاست و نگارخانه جم شیراز در میدان اطلسى به سمت ابوالکلام، بین کوچه 7 و 9 ، پلاک 225 قرار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت