همه آثار نمایشگاه صنایع دستی در وزارت وزرش و جوانان خریداری شد

عصر نمایشگاه- وزارت ورزش و جوانان با هماهنگی های صورت گرفته برای تدارک هدایای خود، به منظور ترویج هرچه بیشتر صنایع دستی، آثار ارائه شده در نمایشگاه این وزارتخانه را خریداری کرد.

همه آثار نمایشگاه صنایع دستی در وزارت وزرش و جوانان خریداری شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از  خبرگزاری مهر ؛   این نمایشگاه که از 7 تا 11مرداد در وزارت ورزش و جوانان برپا خواهد بود، به همت و تلاش دفتر صادرات معاونت صنایع دستی کشوردرراستای افزایش امکان فروش و توسعه بازارهای موقت فروش صنایع دستی صورت گرفته، در راستای توانمندسازی هنرمندان و آشناسازی اقشار مختلف با انواع صنایع دستی در کشور و نیز معرفی هرچه بیشتر صنایع دستی در میان اقشار مختلف مردم در جامعه موثر باشد.

    لازم به ذکر است در مدت برپایی مقامات مختلف کشوری میهمان این وزارتخانه از این نمایشگاه بازدید کرده، از برپایی این نمایشگاه ابراز خرسندی داشته و برکیفیت و قیمت اجناس و اقلام صنایع دستی ارائه شده در این نمایشگاه تاکید کردند، بازدید کنندگان همچنین ابراز امیدواری کردند که این نمایشگاه ها به رونق و ترویج بیشتر صنایع دستی کمک کند.

    گفتنی است، در جریان برگزاری این نمایشگاه مسئولان این وزارت خانه با هماهنگی های صورت گرفته برای تدارک هدایای خود با در نظر گرفتن صنایع دستی، به منظور ترویج هرچه بیشترآن از محصولات صنایع دستی ارائه شده در این نمایشگاه خریداری کردند.

    لازم به ذکر است، با هماهنگی های صورت گرفته و پیگیری هایی که در حال انجام است برگزاری این نمایشگاه در وزارت ورزش و جوانان آمادگی و دورخیز صنایع دستی برای حضور در جام جهانی فوتبال است، صنایع دستی باید به واسطه ظرفیت بالایی که دارد بتواند در مجامع مختلف داخلی و بین المللی حضور فعال داشته باشد و جام جهانی فوتبال یکی از این فرصت هااست.

    همچنین، صنایع دستی با حضور در نمایشگاه هایی از این دست می تواند زمینه لازم برای حضور در فرصت هایی مانند جام جهانی فوتبال را فراهم آورد.

    به همین منظور هنرمندانی از استان های اصفهان، همدان، البرز، تهران و قم با آثاری منحصربفرد و تولیدات نفیس در رشته های  قلمزنی، فیروزه کوبی، شیشه فوتی، سنگهای قیمتی،  خاتم کاری، زیورآلات، منسوجات چرمی، ترمه یزد با آثاری نفیس در این نمایشگاه مورد استقبال بسیارخوبی قرار گرفتند.

    این نمایشگاه در راستای برگزاری نمایشگاه های ارگانی و به منظور فراهم سازی حضور صنایع دستی در جام جهانی فوتبال از صبح روز 7 مرداد ماه در وزارت ورزش و جوانان با آثار هنرمندانی از چند استان کشور آغاز به کار کرد و تا 11مرداد ماه نیز در همین مکان دایر بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت