مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین:

سومین نمایشگاه توانمندی بانوان قزوینی برگزار می شود

عصر نمایشگاه- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین از برپایی سومین نمایشگاه توانمندی بانوان قزوینی خبر داد و گفت: این نمایشگاه از فردا ۱۶ مرداد ماه سال جاری به مدت پنج روز در بوستان ریحانه (پارک بانوان) دایر خواهد شد.

سومین نمایشگاه توانمندی بانوان قزوینی برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ایرنا ؛ مریم بیدخام ، هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی توانایی‌ها و استعدادهای بانوان و شناسایی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های آنان عنوان کرد و افزود: امیدواریم با برپا کردن این نمایشگاه به اهداف خود در این راستا دست یابیم و توانمندی بانوان در عرصه‌های مختلف را به معرض نمایش بگذاریم.
    وی،یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اقتصادی حوزه امور بانوان و خانواده را پیگیری موضوع زنان و اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار کرد: در این نمایشگاه با هدف پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی سعی شده تا بازاریابی خوبی برای محصولات تولیدی بانوان استان دایر شود.
    بیدخام افزود: تشکیل بانک اطلاعاتی بانوان در حوزه‌های مختلف از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم از این طریق زمینه توانمندسازی منابع انسانی را با برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف ایجاد کنیم و سبب رشد و توسعه استان قزوین با استفاده از ظرفیت‌های بانوان شویم.
    وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های علمی،هنری و اقتصادی در بین زنان استان قزوین، تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت‌های بومی بانوان استان، می توانیم در رفع مشکلات وکاهش آسیبهای اجتماعی و همچنین رونق اقتصادی خانواده ها تاثیرگذار باشیم.
    این مسئول اضافه کرد: امیدواریم بانوان این فرصت را غنیمت بشمارند و در این نمایشگاه به شکل مناسب از اثرات خود رونمایی کنند و علاوه بر آن از مسئولان و دستگاه‌های مربوطه انتظار داریم که حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از این قشر داشته باشند تا آنها توانمندی خود را به نمایش بگذارند.
    وی ادامه داد: به منظور حمایت از توسعه محصولات خانگی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی نقش مهمی دارد و باید با اطلاع‌رسانی‌های لازم در زمینه برگزاری این نمایشگاه زمینه بازدید و حضور هر چه بیشتر بانوان استان را فراهم آوریم.
    بیدخام در ادامه گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی های زنان استان در بخش های مختلف صنایع دستی،محصولات خانگی،گلیم بافی،کار روی شیشه، سفال،چرم دوزی، سنگهای تزیینی برگزار شده است.
    وی خاطرنشان کرد: حمایت از تولیدگران،ترویج و گسترش مشاغل خانگی و تولید اشتغال از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
    مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین یادآور شد: علاقه مندان می توانند از روز یکشنبه شانزدهم مرداد تا جمعه بیست مرداد ضمن بازدید از این نمایشگاه و خرید از محصولات عرضه شده از بانوان توانمند استان حمایت کرده و به پویش حمایت از تولیدات ملی بپیوندند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت