حضور ۱۵ شرکت خارجی در شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری

عصر نمایشگاه:دبیر شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری از حضور ۱۵ شرکت خارجی در این رویداد علمی خبر داد و گفت: تاکنون ویزای نمایندگان ۶ شرکت خارجی برای حضور در این نمایشگاه صادر شده و برای ۹ شرکت دیگر نیز تقاضای ویزا داده شده است.

حضور ۱۵ شرکت خارجی در شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به نقل از ایرنا، مجید متقی طلب روز یکشنبه در نشست مطبوعاتی به حضور 9 شرکت از استارتاپ های بزرگ اروپایی در نمایشگاه هفته پژوهش امسال اشاره کرد و افزود: نمایشگاه امسال نسبت به سال های گذشته، شاهد نوآوری های بیشتری است و جنبه بین المللی آن نیز پررنگ است.
    وی با یادآوری اینکه تعدادی قرارداد همکاری در فن بازار هفته پژوهش سال قبل منعقد شده است، ادامه داد: تعدادی از این شرکت ها که سال گذشته قرارداد امضا کردند و دستاوردهای آنها به مرحله تولید محصول رسیده است، محصولات فناورانه خود را در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری امسال رونمایی خواهند کرد.
    متقی طلب خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری، تمام دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری برای شرکت در فن بازار هفته پژوهش امسال ورود پیدا کردند و سامانه ای به همین منظور طراحی شد که تاکنون حدود سه هزار طرح دریافت و بر اساس سطح آمادگی فناوری آنها، طبقه بندی شده اند.
    وی همچنین مشارکت فعالانه وزارتخانه های ارتباطات و فناوری اطلاعات، صنعت، معدن و تجارت، کشور و جهاد کشاورزی در برگزاری هفته پژوهش و نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری را یادآوری کرد.
    متقی طلب افزود: با توجه به همزمانی برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری با نمایشگاه الکامپ، طرح های حوزه ICT به طور مشترک با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دو غرفه ارایه خواهد شد و دو غرفه نیز به صورت مشترک با وزارت صنعت، معدن و تجارت برای معرفی طرح هایی با سطح آمادگی بالا برپا می شود و یک بخش از طرح های پژوهشی و فناوری نیز با مشارکت وزارت جهاد کشاورزی ارایه خواهد شد.
    هفته پژوهش و فناوری سال 94 از روز یکشنبه 22 آذرماه گشایش می یابد و برگزاری برنامه های آن تا 27 آذرماه ادامه خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت