حضور صنایع دریایی ایران در نمایشگاه یوروپورت هلند

عصر نمایشگاه- صنایع دریایی و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران در سی و هشتمین نمایشگاه یوروپورت هلند حضور فعال خواهد داشت.

حضور صنایع دریایی ایران در نمایشگاه یوروپورت هلند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» بهنقل از خبرگزاری صدا و سیما ، ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی جهت حمایت از حضور شرکت های دانش بنیان دریایی در نمایشگاه های بین المللی و ارائه دستاوردها و توانمندی های کشور، اقدام به برپایی پاویون جمهوری اسلامی اسلامی ایران در سی و هشتمین نمایشگاه یوروپورت هلند خواهد کرد.
    سی و هشتمین نمایشگاه یوروپورت 7 تا 10 نوامبر 2017 برابر با 16 تا 19 آبان 1396 در منطقه رتردام هلند برگزار می شود.
    شرکت آهوی رتردام این نمایشگاه را همانند سال های گذشته پررونق برگزار می کند تا بتواند تمام شرکت هایی را که دستی در بازارهای جهانی دارند در خود جای دهد. نمایشگاه یوروپورت 2015 با بیش از 30 هزار شرکت کننده از 40 کشور جهان برگزار شد، که در نوع خود بی نظیر است.
    نمایشگاه یوروپورت هلند مکانی است برای به منصه ظهور رساندن تجربیات جهانی و بروز فناوری های مختلف در زمینه های دریایی و دریانوردی برای بازدیدکنندگان و مشارکت کنندگان. ساختار نمایشگاه یوروپورت به گونه ای تعریف شده که تمامی متخصصان و نمایندگان بخش های مختلف، فروشنده ها و خریداران، اپراتورها و مالکان وکلیه بخش های صنعت دریایی را در زیر یک سقف گرد هم آورده تا محل مناسبی جهت ملاقات، داد و ستد، افزایش دانش در این حوزه و کسب و کار باشد.
    به طور کلی یوروپورت در زمینه ها و حوز ه های بنادر و کشتیرانی، توسعه و ساخت بنادر و تاسیسات بندری، کشتیرانی، نفتکش و بانکرینگ، ساخت و تعمیر کشتی، انواع شناورهای کانتینری، شناورهای حمل گاز و فراورد ه های نفتی، شناورهای مسافربری و تفریحی، شناورهای لایروب، ید ک کش، سوخت رسان، شناورهای صیادی و ماهیگیری، شناورهای نظامی، صنایع فراساحلی، سکوها و تأسیسات نفت و گاز، تجهیزات انتقال و نصب سکوها، خدمات دریایی و بندری، تجهیزات مخابراتی، رادارها و سیستم های مانیتورینگ، هدایت و ناوبری دریایی، ساخت و تعمیر ژنراتورها، ترانسفورماتورها، تعمیر، تجهیز و نگهداری موتورها، شفت ها، پروانه ها و پیشرانه های دریایی، طراحی، مهندسی و مدیریت پروژه های دریایی، ساخت انواع شناورها و ... فعالیت می کند.
    تمرکز خاص بر روی کشتی هایی با هدف و کاربری خاص، نمایشگاه یوروپورت را از دیگر رویدادهای دریایی متمایز می سازد.
    غرفه جمهوری اسلامی ایران با عنوان پاویون دریایی ایران در سالن 6 نمایشگاه و در کنار کشورهایی چون بلژیک، رومانی، کرواسی، دانمارک، کره و پاناما قراردارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت