۲ محصول جدید میتسوبیشی تا پاییز به ایران می آید

عصر نمایشگاه- آرین موتور نماینده رسمی محصولات میتسوبیشی ژاپن ضمن عرضه سبد کامل محصولات این برند در هفدهمین نمایشگاه خودرو مشهد ، تخفیف ویژه یک درصدی را علاوه بر تخفیفات ویژه نقدی و شرایط فروش اقساطی بدون بهره برای بازدیدکنندگان مشهدی در نظر گرفته است.

۲ محصول جدید میتسوبیشی تا پاییز به ایران می آید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، این شرکت قرار است در آینده نزدیک دو کراس اوور جدید میتسوبیشی را به بازار عرضه کند که یکی از این دو محصول نسخه پلاگین هایبرید اوتلندر با بهره گیری از قوای محرکه ترکیبی الکتریکی و بنزینی با قابلیت شارژ است و محصول دیگر جدیدترین کراس اوور میتسوبیشی است که به تازگی در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی شده است.گروه آرین همچنین طی ماه آینده نماینده برند پریمیوم DS فرانسه را نیز در شهر مشهد معرفی خواهد کرد.در حاشیه هفدهمین نمایشگاه خودرو مشهد برای اطلاع از جدیدترین برنامه های گروه آرین و زمینه های فعالیت شرکت جدید عضو گروه آرین با علی شکوهی؛ مدیر بازاریابی این مجموعه به گفت و گو نشستیم که مشروح آن را در ادامه خواهید خواند :

    چه شرایط فروشی را برای محصولات میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو مشهد در نظر گرفته اید ؟
    ما شرایط فروش نرمالی که هم اکنون در سراسر ایران عرضه می کنیم را با تخفیف ویژه یک درصدی هم روی شرایط فروش نقدی و هم روی شرایط فروش اقساطی به مشتریان عرضه می کنیم.آرین موتور هم اکنون تنها عرضه کننده خودرو در بازار است که اقساط 18 ماهه بدون بهره و 24 ماهه با بهره 14درصد را به مشتریان عرضه می کند و اگر مشکل توقف ثبت سفارش وجود نداشت خیلی کارهای بیش تری می توانستیم انجام بدهیم که امکان آن فراهم نشد.
    ظاهرا اوتلندر تیپ 3 را هم در شرایط فروش این نمایشگاه با تخفیف ویژه دارید.
    بله این خودرو هم در سبد فروش ما هست اما تعداد آن محدود است و تصور می کنم فقط بتوانیم حجم مورد تقاضای مشهد را پاسخ گو باشیم.
    خیلی از مردم مشهد دوست دارند بدانند خودروهای پریمیوم DS چه زمانی در این شهر عرضه می شوند؟
    ما هم اکنون در مرحله انتخاب نمایندگی برای DS در شهر مشهد هستیم. فکر می کنم بتوانیم تا پایان مرداد ماه اعلام کنیم که نماینده DS در مشهد چه کسی است و تلاش می کنیم شهریور ماه این نمایندگی فعالیتش را آغاز کند. تصور می کنم این برند پریمیوم مورد توجه مشهدی هایی که به دنبال برند و خودرو خاص هستند قرار بگیرد.
    چه خودروهای جدیدی را برای برند میتسوبیشی در برنامه دارید ؟
    ما برنامه عرضه دو محصول جدید میتسوبیشی اوتلندر PHEV  که پرفروش ترین خودرو پلاگین هایبرید جهان است و همچنین میتسوبیشی اکلیپس کراس که جدیدترین محصول میتسوبیشی در جهان و یکی از درخشان ترن خودروهای نمایشگاه خودرو ژنو 2017 است را داریم.
    این دو کراس اوور تا چه زمانی به بازار ایران عرضه خواهند شد ؟
    ما تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم در فصل پاییز این دو خودرو را در ایران عرضه کنیم.فکر می کنم میتسوبیشی اوتلندر PHEV را بتوانیم تا قبل از نمایشگاه خودرو تهران رونمایی کنیم و میتسوبیشی اکلیپس کراس را قطعا در نمایشگاه خودرو تهران با برنامه های ویژه رونمایی خواهیم کرد.
    میتسوبیشی اوتلندر PHEV با چه قیمتی به بازار عرضه می شود ؟
    در همه جای دنیا خودروهای هایبرید به دلیل تکنولوژی پیچیده و بالا ، قیمت بالاتری نسبت به نسخه های بنزینی دارند اما در ایران به واسطه معافیت های گمرکی و از طرف دیگر برخی شرکت هایی که تا کنون چنین خودروهایی را با شرایط ویژه از کانال های رسمی وارد کرده اند باعث شده قیمت آن قیمتی نباشد که باید وجود داشته باشد لذا ما هم مجبوریم چون بازار قیمت خاصی را می خواهد از آن تبعیت کنیم اما دست ما در این زمینه بسته است چرا که شرکت مادر یعنی میتسوبیشی هنوز قیمتی را به ما اعلام نکرده است و احتمالا حدود مهر یا ابان ماه قیمت آن را اعلام خواهیم کرد.
    در مورد مشخصات و ویژگی های این خودرو پلاگین هایبرید بیش تر توضیح دهید .
    این خودرو تقریبا از نظر ظاهری مشابه اوتلندر بنزینی است که تغییرات جزئی در بدنه دارد اما داخل خودرو فضای کاملا پریمیوم و متفاوت نسبت به مدل بنزینی دارد در نتیجه مشتریان حس سواری متفاوتی را خواهند داشت.کیفیت دوخت ، جنس متریال داخل کابین و برخی موارد دیگر نسبت به مدل بنزینی ارتقاء پیدا کرده است و در بسیاری از کشورهای جهان به عنوان یک خودرو پریمیوم شناخته می شود نه اقتصادی و محصولی خواهد بود که حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
    در مورد گستردگی و تعداد شبکه نمایندگی های آرین موتور در سطح کشور بگویید. چه برنامه ای برای آینده شبکه نمایندگی ها دارید و قرار است به چه تعداد برسند ؟
    ما هم اکنون در کل 35 نماینده در سراسر کشور داریم و در تلاشیم تا پایان سال این تعداد را به 45 نماینده برسانیم. دو نماینده جدید در شهریورماه به خانواده آرین موتور اضافه می شوند و 8 نماینده جدید نیز در نیمه دوم سال به مجموعه شبکه ما اضافه خواهند شد.همچنین برخی از نمایندگان فعلی ما نیز جایگزین خواهند شد اما در نهایت در تلاشیم به عدد 45 نمایندگی در سطح کشور برسیم.
    به تازگی شرکت جدید " آرین تایر" در گروه آرین فعالیتش را آغاز کرده است. در مورد این شرکت و فعالیت هایش توضیح دهید.
    ما مذاکرات پیچیده ای با بریجستون داشتیم و موفق به ثبت قرارداد رسمی با این برند شدیم.امیدواریم شهریور ماه بتوانیم از این برند جدید که در حوزه تایر فعالیت می کند رونمایی کنیم.
    بریجستون در شرکت آرین تایر قرار است چه تفاوت هایی با زمانی که به صورت آزاد وارد می شد دارد ؟
    چند تفاوت اساسی خواهد داشت.در درجه اول کالا ها به روز وارد خواهند شد.پیش تر تایرها اول در جایی دپو می شد و بعد وارد ایران می شد و نزدیک تاریخ انقضا مردم آن را می خریدند و خبر نداشتند که این تایر به تاریخ انقضا نزدیک می شود.از طرف دیگر نماینده رسمی با قیمت گذاری بهتر می تواند قدم مثبتی برای مشتریان بردارد.اگر خودروهای میتسوبیشی و DS از مراجعی غیر از نمایندگی رسمی وارد می شدند قطعا امکان عرضه آن ها با قیمت های فعلی وجود نداشت و ما قیمت ها را کنترل کرده ایم، در بریجستون نیز از همین الگو تبعیت می کنیم.گارانتی هایی که از طرف شرکت مادر عرضه می شود نیز تفاوت دیگری است که می توان در مقایسه با تایرهای وارداتی در بازار آزاد عنوان کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت