نمایشگاه «آی فود» ۲۰۱۷ شهریور ماه در مشهد برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- نمایشگاه آی فود ۲۰۱۷ به عنوان هجدهمین رویداد تخصصی سالانه در زمینهمواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته در مشهد برگزار می‌شود.

نمایشگاه «آی فود» ۲۰۱۷ شهریور ماه در مشهد برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از خبرگزاری فارس ،  با توجه به نقش ارزنده و مهم نمایشگاه‌های بین‌المللی در تبادل اطلاعات فنی و بازرگانی و آشنایی صاحبان صنایع، پژوهشگران و دست‌اندرکاران با آخرین دستاوردهای صنعتی و فن آوری روز جهان وهمچنین به منظور معرفی توان تولید و صادرات کشور، «نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته «آیفود 2017» برگزار می‌شود.

    در این دوره از نمایشگاه تاکنون حضور 140 شرکت داخلی و 15 شرکت خارجی قطعی شده که در فضایی به مساحت تقریبی 10000 متر مربع در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد به ارائه آخرین دستاوردهای خود در زمینه‌های مواد غذایی، محتویات و ترکیبات آنها، نوشیدنی‌ها، شیرینی و شکلات، محصولات آردی و نان، شیر و لبنیات و گوشت و همچنین ماشین آلات صنایع غذایی و بسته‌بندی می‌پردازد.

    تاکنون حضور شرکت‌هایی از کشورهای آلمان، اوکراین، چین، لهستان و افغانستان قطعی شده و همچنین حضور هیات‌های تجاری از کشورهای اسپانیا و افغانستان نیز قطعی است.

    از ویژگی‌های این دوره می‌توان به برگزاری اولین رویداد صنعت غذا و محصولات کشاورزی با محوریت کارآفرینی، بازرگانی، نوآوری، ارائه آخرین دستاوردها اطلاعات نوین در صنعت غذا توسط اتاق بازرگانی خراسان رضوی، پژوهشکده علوم و صنایع غذایی و پارک علم و فناوری این استان اشاره کرد.

    در حاشیه این نمایشگاه تخصصی، برنامه‌های جانبی متعدد در نظر گرفته شده که کارگاه‌های آموزشی و کنفرانس‌های علمی از جمله این برنامه‌ها است.

    در کنفرانس جامعه کشاورزی آلمان (DLG) که شرایط تجارت دو جانبه و بهبود ایمنی غذایی در صنعت فرآوری مواد غذایی بررسی می‌شود، به ریز موضوعات شرایط واردات و صادرات برای مواد غذایی، فناوری‌های تولید مواد غذایی و آخرین پیشرفت‌های آن، بسته بندی مواد غذایی، ایمنی غذایی، استانداردهای غذایی و تحلیل آزمایشگاهی و مسایل مربوط به QMS با همکاری کشور آلمان توجه می‌شود.

    این نمایشگاه با حمایت و پشتیبانی استانداری خراسان رضوی، سازمان های صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی این استان، پژوهشکده علوم و صنایع غذایی، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان، دانشگاه فردوسی مشهد و چند نهاد دیگر و توسط شرکت برساز رویداد پارس از 2 الی 5 شهریورماه 96 در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می‌شود.

    همچنین کاربردهای نانو در صنایع غذایی،  بازارشناسی و تحقیقات بازار با رویکرد غذا، برندینگ و هویت تجاری از جمله دیگر موضوعات همایش‌ها و کارگاه‌های تخصصی این نمایشگاه است.

    گفتنی است؛ شبکه زنجیره‌ای نمایشگاه‌های آی فود در مشهد، تهران و شیراز برگزار می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس WWW.IFOODEXPO.COM مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت