برپایی نمایشگاه بین‌المللی "کشاورزی" و "صنعت مرغداری، دامپروری و شیلات" در همدان

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان از برپایی چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی و دوازدهمین نمایشگاه صنعت مرغداری، دامپروری و شیلات در محل فعلی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان خبر داد.

برپایی نمایشگاه بین‌المللی "کشاورزی" و "صنعت مرغداری، دامپروری و شیلات" در همدان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از تسنیم ؛ حسین الماسی اظهار داشت: در این دوره چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی و دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مرغداری، دامپروری و شیلات از 25 مردادماه در محل فعلی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینکه 90 شرکت‌کننده در این دوره حضور دارند بیان کرد: استان‌های تهران، گلستان، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، خوزستان، مازندران، قم، قزوین، البرز و همدان متقاضی شرکت در این دوره از نمایشگاه بوده‌اند.

    الماسی عنوان کرد: این نمایشگاه از 25 مرداد کار خود را آغاز می‌کند و تا 28 همان ماه پذیرای بازدیدکنندگان است.

    مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان عنوان کرد: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 5000 متر مربع و در سالن‌های ابن سینا، الوند، هگمتانه و فضای باز شرکت نمایشگاه‌های استان همدان میزبان بازدیدکنندگان گرامی است.

    الماسی بیان کرد: توجه و تأکید برگزارکنندگان و مشارکت کنندگان این نمایشگاه بر کشت حداکثری با توجه به مصالح و ضرورت‎های زیست محیطی و با استفاده از ماشین آلات و ابزار با کیفیت و پر دوام است.

    وی با اشاره به دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: علاوه بر بی‌نیازی از واردات محصولات کشاورزی و دامپروری و شیلات، رسیدن به خودکفایی در تولید ماشین‌آلات و ابزار رسیدن به این مقصود نیز بسیار مورد توجه است که به روزترین تولیدات در این حوزه در این دوره به نمایش گذاشته می‌شود.

    مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان اظهار داشت: دعوت از واحدهای خارجی که هر ساله استقبال خوبی از نمایشگاه می‌کنند نشانگر این است که صنعت کشاورزی، دامپروری و شیلات در کشور رشد و توسعه داشته و نمایشگاه بین‌المللی همدان نیز به جایگاهی شایسته و قابل اعتنا در سطح بین‌المللی دست یافته است.

    الماسی عنوان کرد: این نمایشگاه باعث ایجاد فضایی رقابتی در بین مشارکت کنندگان می‌شود و تولید کنندگان داخلی را ترغیب می‌کند تا ضمن حفظ سنت‌ها و فرهنگ بومی، پا به پای تکنولوژی روز دنیا قدم برداشته و کیفیت محصولات خود را همواره در بالاترین سطح ممکن حفظ کنند.

    به گزارش تسنیم چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی و دوازدهمین نمایشگاه صنعت مرغداری، دامپروری و شیلات از 28 مردادماه جاری از ساعت 16 الی 21 در محل میدان عاشورا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان پذیرای بازدیدکنندگان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت