دومین نمایشگاه عکس پیشکسوتان ورزش زنجان گشایش یافت

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه عکس پیشکسوتان ورزش استان زنجان، شامگاه یکشنبه /۲۲ مرداد جاری/ در محل موزه کارخانه کبریت زنجان گشایش یافت.

دومین نمایشگاه عکس پیشکسوتان ورزش زنجان گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از  ایرنا، نمایشگاه عکس پیشکسوتان ورزش زنجان که تا 27 مرداد جاری برپا خواهد بود با حضور 'سید بیوک موسوی' معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، افتتاح و از جلد نخست کتاب 'ورزشکاران زنجان در یک نگاه' نیز رونمایی شد.
    این نمایشگاه به همت انجمن ورزش پیشکسوتان ورزش استان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری زنجان برپا شده است.
    رئیس انجمن پیشکسوتان ورزش استان زنجان گفت: در این نمایشگاه 300 قطعه عکس متنوع از ورزشکاران رشته های مختلف به منظور تماشا در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
    ابوالفضل خلیلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این عکس های به نمایش گذاشته شده که منحصر به فرد هستند مربوط به ورزشکاران سال های 1312 تا 1356 است که به حتم مورد توجه خاص بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرار خواهد گرفت.
    وی، معرفی 'پیشکسوتان ورزشی و آشنایی عموم مردم به ویژه نوجوانان و جوانان با پیشینه ورزش استان زنجان' را از اهداف مهم برپایی این نمایشگاه ذکر و اظهار کرد: بازدید از این نمایشگاه که هر روز از ساعت 18 تا 22 شب دایر می باشد برای عموم علاقه مندان باز است.
    خلیلی افزود: این نمایشگاه می تواند مردم به ویژه ورزشکاران فعال در حوزه ورزش را از تلاش های و فخرآفرینی آنان آشنا سازد.
    رئیس انجمن پیشکسوتان ورزش استان زنجان به رونمایی از جلد نخست کتاب 'ورزشکاران زنجان در یک نگاه' اشاره کرد و گفت: در این کتاب 286 صفحه ای به بیوگرافی 137 نفر از پیشکسوتان عرصه ورزش زنجان اعم از ورزشکار، مربی، داور و زحمتکشان این عرصه پرداخته شده است.
    خلیلی افزود: 206 صفحه از این کتاب مختص به بیوگرافی بزرگان ورزش زنجان و 80 صفحه آن نیز شامل عکس است که به حتم برای خوانندگان لذت بخش خواهد بود.
    مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز از برپایی این نمایشگاه و رونمایی از این کتاب ابراز خرسندی کرد و گفت: فرهنگ احترام به بزرگان و پیشکسوتان باید در سطح جامعه نهادینه شود و باید این افراد همچنان در اوج باقی بمانند.
    علی جوان با بیان اینکه این کتاب فرصت و بستر خوبی است تا مردم و ورزشکاران با تاریخچه ورزش این استان و زحمات و تلاش های پیشکسوتان آشنا شوند، افزود: 'سلامت، شادابی، نشاط و پویایی' محصول مقوله مهم ورزش است و فخرآفرینی های امروز ورزشکاران به تلاش و زحمات و تجربیات ارزنده پیشکسوتان گره خورده و همه موفقیت مرهون این بزرگان می باشد.
    وی تصریح کرد: باید تجربیات گرانبها و ارزشمند بزرگان ورزش زنجان در اختیار ورزشکاران نوجوان و جوان قرار گیرد تا به تاسی از آنان برای استان و کشور فخرآفرین شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت