بازدید سالانه سه میلیون نفر از نمایشگاه بین المللی مشهد

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: سالانه این مکان میزبان سه میلیون بازدیدکننده از ۵۰ نمایشگاه ملی و بین المللی است که در بخشهای مختلف اقتصادی و فرهنگی در آن برگزار می شود.

بازدید سالانه سه میلیون نفر از نمایشگاه بین المللی مشهد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ایرنا ؛ احسان ارکانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: نمایشگاه بین المللی مشهد از ابتدای راه اندازی در سال 1377 تاکنون 71 رویداد خارجی را در چهار قاره دنیا در قالب نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران و مشارکت در نمایشگاههای بین المللی و تخصصی با همکاری هزار و 402 شرکت ایرانی برگزار کرده است.
    وی ادامه داد: مجموع مساحت نمایشگاه بین المللی مشهد نزدیک به 600 هزار مترمربع است که مرحله نخست آن با فضای مفید 250 هزار مترمربع مورد بهره برداری قرار گرفته است.
    مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد به طرح توسعه فضاهای مسقف و روباز این نمایشگاه نیز اشاره و بیان کرد: این طرح فضاهای نمایشگاهی مسقف و روباز را به وسعت 150 هزار مترمربع در بر می گیرد که شامل سالن جلسات، پارکینگ، انبار، گمرک، هتلهای سه و پنج ستاره، مرکز تجارت جهانی و رستورانها است.
    وی گفت: مرحله دوم طرح توسعه نیز در فضایی به وسعت 40 هزار مترمربع در قالب چهار سالن 10 هزار مترمربعی طراحی شده و بخشهای انبارها، کارگاهها، بخشهای اداری، خدمات، آتش نشانی، اورژانس، گمرگ، پست و انتظامات را شامل می شود.
    ارکانی افزود: شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد فعالیتهای نمایشگاهی و همایشی خود را در سطح منطقه ارائه می کند و سالانه حدود 50 نمایشگاه در این مرکز برگزار می شود.
    وی ادامه داد: سود خالص نمایشگاه بین المللی مشهد در سال گذشته 22 میلیارد و 643 میلیون ریال بود که این عدد رشد 32 درصدی نسبت به سال 94 نشان می دهد. همچنین رشد درآمد این نمایشگاه نسبت به بودجه آن در سال 95 به 13 درصد رسید.
    مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: پارسال 52 نمایشگاه با حضور چهار هزار و 219 غرفه دار برگزار شد و بیش از دو میلیون و 650 هزار نفر از مجموع نمایشگاهها بازدید کردند. همچنین متراژ مفید اجاره داده شده در سال گذشته 166 هزار مربع بود که رشد 13 درصدی نسبت به سال 94 نشان می دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت