نمایشگاه «نوشت‌افزار ایرانی اسلامی» در سمنان برپا می شود

عصر نمایشگاه- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از فراهم شدن مقدمات برگزاری نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی در سمنان خبر داد و گفت: این نمایشگاه بزرگ شهریورماه امسال برای مدت ۲۰ روز در مرکز استان برپا خواهد شد.

نمایشگاه «نوشت‌افزار ایرانی اسلامی» در سمنان برپا می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری نعصرنمایشگاه»به نقل از ایکنا، مهدی جمال،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان امروز 25 مرداد در آیین تقدیر از خبرنگاران با اعلام خبر برگزاری نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی در سمنان گفت: این نمایشگاه بزرگ شهریورماه امسال برای مدت 20 روز در مرکز استان برپا خواهد شد.
    مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ضمن دعوت از عموم مردم برای بازدید و خرید از این نمایشگاه افزود: اقبال مردم به این نمایشگاه می‌تواند کانون را به برپایی نمایشگاه‌های بیشتری در این حوزه ترغیب کند.
    وی با بیان اینکه در این نمایشگاه علاوه بر نوشت‌افزار تولید داخل، بازی‌ها و سرگرمی‌های متناسب با فرهنگ ایران ارائه خواهد شد تصریح کرد: حمایت‌های مردمی از این تولیدات می‌تواند به رشد و توسعه فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی و متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی کمک شایانی کند ضمن اینکه با توجه به شعار مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، این نمایشگاه بستری برای کمک به عملی شدن این شعار اساسی است.
    مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از افزایش مراکز ثابت و سیار این کانون به 24 مرکز خبر داد و گفت: دو مرکز سیار برای کودکان روستایی در دو شهرستان میامی و سرخه ایجاد می‌شود.
    وی با بیان اینکه برای راه‌اندازی  دو مرکز سیار بیش از دو میلیارد و 900میلیون ریال هزینه شده است افزود:این دو مرکز به امکانات و تجهیزات بروز و از جمله سیستم پخش فیلم مجهز هستند.
    مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از توجه ویژه کانون به کودکان و نوجوانان روستایی خبر داد و افزود: در این مدت تلاش کرده‌ایم که زمینه‌ای فراهم شود که کودکان و نوجوانان روستایی و مناطق کمتر برخوردار نیز از خدمات فرهنگی هنری این بخش محروم نمانند.
    وی با بیان اینکه اردوی سه روزه امسال کودکان عضو کانون به کودکان و نوجوانان مناطق محروم اختصاص یافته افزود: اردوی امسال در مازنداران برگزار می‌شود.
    جمال با بیان اینکه سال گذشته بیش از 90 عضو موفق کانون پرورش فکری استان به همدان اعزام شدند، یاداور شد: همه هزینه‌های این اردو هم از طریق خیرین جمع‌آوری شد چرا که کانون اعتباری برای هزینه در این بخش ندارد.
    وی از عضویت بالغ بر 38 هزار کودک و نوجوان استان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان خبر داد و اضافه کرد: کانون با برنامه‌های متنوع خود همه رده‌های سنی حوزه کودک و نوجوان را در استان پوشش می‌دهد و خوشبختانه استقبال کودکان هم از این رویکرد از گذشته تا کنون خوب بوده و خانواده‌ها به کانون پرورش فکری به عنوان یک دستگاه موثر اعتماد دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت