اما و اگرهای برگزاری نمایشگاه صنایع دستی

عصر نمایشگاه- مدیرکل صادرات معاونت صنایع دستی گفت: این نمایشگاه از اول تا هفتم شهریورماه در حالی برگزار می‌شود که بخش‌های ویژه‌ای برای توسعه و ترویج هرچه بیشتر صنایع دستی برای آن در نظر گرفته شده است. یکی از این اتفاقات، تبریز ۲۰۱۸ است که به‌صورت جداگانه در ارتباط با گردشگری و توانمندی‌های تبریز، خود را در نمایشگاه ملی صنایع دستی معرفی می‌کند.

اما و اگرهای برگزاری نمایشگاه صنایع دستی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  گسترش، پویا محمودیان، مدیرکل دفتر صادرات این معاونت درباره اتفاقات جانبی و ویژه بیست‌وهشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی، اظهار کرد: این نمایشگاه از اول تا هفتم شهریورماه در حالی برگزار می‌شود که بخش‌های ویژه‌ای برای توسعه و ترویج هرچه بیشتر صنایع دستی برای آن در نظر گرفته شده است. یکی از این اتفاقات، تبریز 2018 است که به‌صورت جداگانه در ارتباط با گردشگری و توانمندی‌های تبریز، خود را در نمایشگاه ملی صنایع دستی معرفی می‌کند.

    او ادامه داد: غرفه‌های ویژه‌ای نیز برای بخش‌های مختلف در نظر گرفته شده است که می‌توان به 190 مترمربع فضای رایگان اختصاصی برای استان‌های محروم، 100 مترمربع فضای اختصاصی حصیربافی برای هشت استان کشور، 100 مترمربع فضای اختصاصی برای 77 روستای هدف، 72 مترمربع فضای اختصاصی برای تبریز 2018 و شهر جهانی یزد با هدف معرفی قابلیت و توانمندی این دو استان، 100 مترمربع فضای اختصاصی خانه ایرانی، 30 مترمربع فضای اختصاصی برای آموزش کودکان و چادرهای عشایری اشاره کرد.

    محمودیان بیان کرد: در این نمایشگاه، فضایی برای برخی صادرکنندگان و شرکت‌های صادرکننده و همچنین برای افرادی که بسته‌بندی ویژه دارند و مورد تایید معاونت هستند با تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است.

    بیست‌وهشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی از اول تا هفتم شهریورماه در سالن‌های شماره 8، 9 و سری 25 (A.B.C) محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به تعداد 425 غرفه (با متراژهای مختلف 12، 24، 48 و ...) برگزار می‌شود.

    به گزارش ایسنا، نمایشگاه‌ ملی صنایع دستی بزرگترین رخداد در این حوزه محسوب می‌شود که هر سال 20 خردادماه همزمان با روز جهانی صنایع دستی برگزار می‌شود. برپایی بیست‌وهشتمین دوره این نمایشگاه به‌دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان به شهریورماه موکول شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت