دهمین نمایشگاه قطعات تهران (۴)

حضور گروه سایپا در دهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران

عصر نمایشگاه: گروه خودرو سازی سایپا در دهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو تهران به همراه ۸۰ شرکت سازنده قطعات یدکی و شبکه تامین خود، توانمندی‏های صنعت خودرو را به نمایش می‏گذارد.

حضور گروه سایپا در دهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از سایپانیوز، در دهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو تهران که با حضور شرکت کنندگانی از 20 کشور جهان برگزار می شود، گروه خودرو سازی سایپا  به همراه با 80 سازنده شبکه تامین خود در این نمایشگاه شرکت و توانمندی‏های صنعت خودرو را به نمایش می‏گذارد.

    این نمایشگاه با هدف نمایش توانمندی متخصصان داخلی، به معرفی و ارائه جدید ترین قطعات داخلی سازی شده و افزایش ظرفیت تولید داخل در کنار محصولات جدید منطبق بر روز دنیا برگزار می شود.

    در این نمایشگاه گروه خودرو سازی سایپا آخرین دستاوردها و تجهیزات تولیدی در شرکت های مگا موتور، سازه گستر، سایپا یدک، سازه های هیدرولیک، رهنمون صنعت، رادیاتور ایران، ایندامین، سردساز خودرو، سایپا پرس، ایدکو، خدمات­فنی، رنا، پلاسکوکار، پارس­خودرو،­ قالب­های­بزرگ­صنعتی، رینگ­سایپا،­ اندیشه­ورزان شامخ، فنر سازی زر، سنان شیمی و سایپا شیشه را در معرض دید علاقمندان قرار خواهد داد.

    علاوه بر این در این نمایشگاه خودروهای ساینا، برلیانسH330  ، ساندرو و تیبا2 جهت نمایش و معرفی بهتر در نمایشگاه در معرض دید علاقمندان به صنعت خودرو قرار خواهد گرفت.

    دردهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران علاوه بر شرکت‌های داخلی، شرکت‌هایی از  کشورهای آلمان، ترکیه، ژاپن، ایتالیا، هند، فرانسه، انگلیس، اسپانیا، بلژیک، چین، تایوان، تایلند، کره جنوبی، هلند، اتریش، دانمارک، امارات متحده عربی، استرالیا، بنگلادش و مالت نیز جدیدترین تولیدات و تجهیزات خودر را ارائه خواهند کرد.

    این نمایشگاه از 25 تا 28 آذر ماه هر روزه از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران دایر و گروه خودروسازی سایپا در سالن ‏35A  آماده بازدید صنعتگران، تولیدکنندگان، متخصصان و علاقه‌مندان به این صنعت است.


     

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت