دانشگاه صنعتی شریف برگزار می کند

معرفی کسب وکارهای جدید در پنجمین نمایشگاه کار دانشگاه شریف

عصر نمایشگاه- پنجمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف با هدف معرفی شرکت‌ها، معرفی کسب وکارهای جدید، ایده دادن به دانشجویان و تازه فارغ‌التحصیلان برای یافتن شغل آینده در دانشگاه صنعتی شریف برپا شد.

معرفی کسب وکارهای جدید در پنجمین نمایشگاه کار دانشگاه شریف
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،این نمایشگاه با هدف رویارویی مستقیم صنعت و دانشگاه، معرفی کارفرمایان و کارآفرینان موفق جامعه در قالب شرکت‌های کارآفرین، معرفی سازمان‌ها و ادارات مرتبط و نیمه‌ مرتبط با رشته ‌تحصیلی، شناسایی علایق و استعدادها (خودشناسی شغلی)، آشنایی با انتظارات و مهارت‌های مورد نیاز کارفرمایان، آشنا شدن دانشجویان و تازه فارغ‌التحصیلان با طیف متنوع مهارتهای شغلی، امکان جذب نیرو و کارآموز برای شرکت‌ها، برپایی کارگاه‌های آموزشی کار و کارآفرینی، گسترش خدمات مشاوره‌ شغلی و استفاده از مشاوران متخصص، ایجاد یک محیط دوستانه برای تعامل بیشتر بین فارغ‌التحصیلان، دانشجویان و شرکت‌ها، معرفی و بازتاب نتایج تحقیقات، پژوهش‌ها، تجربه‌ها و نوآوری‌های علمی و صنعتی صنایع، ایجاد انگیزه و خودباوری در میان فارغ‌التحصیلان و آشنایی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان از آخرین دستاوردهای صنایع در دانشگاه صنعتی شریف برپا شده است.

    گفتنی است ،در پنجمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف، شرکت‌هایی همچون شرکت خدمات انفورماتیک، همراه اول، گروه مپنا، گروه صنایع غذایی سولیکو، دیجی کالا، یونیلیور، مبین نت، گروه حصین، نت برگ و همکاران سیستم حضور دارند.

    بر اساس این گزارش، نمایشگاه کار، رویدادی است با حضور تعداد زیادی از جویندگان کار و شرکت‌ها به منظور تبادل اطلاعات در رابطه با مشاغل مورد نیاز و معرفی شرکت‌هایشان که بصورت فصلی و یا سالیانه برگزار می‌شود و می‌توان از آن بعنوان نمایشگاه فرصت‌های شغلی یاد کرد؛ بنحوی که فرصت‌های فراوان کاری و کارآفرینی در اکثر زمینه‌های تحصیلی برای دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان ارائه می‌شود.

    شایان ذکر است ،پنجمین نمایشگاه کار شریف از روز یکشنبه، 16 اسفندماه در دانشگاه صنعتی شریف آغاز به کار کرده و تا امروز، 18 اسفندماه ادامه دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت