برگزاری تخصصی‌تر نمایشگاه کتاب‌های علوم پزشکی دانشگاهی

عصر نمایشگاه- فرهاد تیمورزاده گفت: با توجه به استقبال صورت‌گرفته از دومین دوره نمایشگاه تخصصی کتاب‌های علوم پزشکی - دانشگاهی از سوی ناشران و مخاطبان این حوزه، این نمایشگاه به صورت تخصصی‌تر برگزار می‌شود.

برگزاری تخصصی‌تر نمایشگاه کتاب‌های علوم پزشکی دانشگاهی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از  ایسنا؛  بر اساس خبر رسیده از ستاد خبری دومین نمایشگاه کتاب‌های تخصصی علوم دارویی و پزشکی دانشگاهی و اولین نمایشگاه رسانه‌های سلامت‌محور، مدیرمسئول انتشارات تیمورزاده درباره برگزاری این دو نمایشگاه اظهار کرد: فعالیت کاری دو مجموعه نمایشگاهی ایران فارما و نشریات تخصصی کتاب‌های حوزه علوم پزشکی متفاوت است اما برگزاری آن‌ها در کنار هم مخاطبان مشترکی دارند که موجب هم‌افزایی بیشتر می‌شود.

    او افزود: نمایشگاه تخصصی نشریات و کتاب‌های پزشکی به صورت یک نمایشگاه دارای استقلال و در بهترین زمان ممکن یعنی پیش از آغاز سال تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی برگزار می‌شود و دانشجویان می‌توانند با حضور در این نمایشگاه به منابع علمی مورد نیاز خود دست پیدا کنند.

    تیمورزاده با بیان این‌که در صورتی که برگزاری این نمایشگاه تداوم داشته باشد، میزان استقبال مخاطبان و ناشران نیز افزایش خواهد یافت، بیان کرد: یکی از نکاتی که باید به آن توجه فراوان داشت، نحوه اطلاع‌رسانی و تبلیغات در خصوص نمایشگاه است و برای این کار نباید تنها به نصب چند بنر در سطح شهر اتکا کرد؛ بلکه با شناسایی جامعه مخاطب اصلی این نمایشگاه، اطلاع‌رسانی از سوی وزارتخانه مربوطه و دانشگاه‌های علوم پزشکی صورت بگیرد.

    این ناشر با اشاره به حضور ناشران تخصصی در دومین نمایشگاه تخصصی کتاب‌های علوم پزشکی- دانشگاهی تصریح کرد: کتاب‌های ارائه‌شده در این نمایشگاه شامل ابتدایی‌ترین کتاب‌های دوره‌های دانشجویی در حوزه علوم پزشکی تا فوق تخصصی‌ترین رشته‌های تحصیلی می‌شود. علاوه بر این، کتاب‌های عمومی برای مردم نیز قابل ارائه است که علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در این نمایشگاه از آن‌ها استفاده کنند.

    او اظهار کرد: در صورتی که وعده‌های داده‌شده درباره شناساندن نمایشگاه به جامعه مخاطب محقق شود، در کنار استقبال بیشتر، این نمایشگاه هرساله به صورت تخصصی‌تر برگزار خواهد شد.

    تیمورزاده گفت: امیدواریم آئین‌نامه‌های ویژه این نمایشگاه به صورت جدی پیگیری شود و مشکلات پیش روی نمایشگاه کتاب که هر ساله در شهر آفتاب برگزار می‌شود پیش نیاید.

    به پیشنهاد مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران، دومین نمایشگاه کتاب‌های تخصصی علوم دارویی و پزشکی دانشگاهی و اولین نمایشگاه رسانه‌های سلامت‌محور، 21 تا 23 شهریورماه امسال در مصلای تهران برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت