دبیر کل نمایشگاه هرمز هلث

برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و توریسم درمانی

عصر نمایشگاه- چهارمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و توریسم درمانی هرمز هلث در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود

برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و توریسم درمانی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴:۰۰

    دکتر حسن مجیدی دبیر کل این نمایشگاه در گفت و گوی اختصاصی با عصر نمایشگاه با اعلام خبر اظهار داشت: این رویداد بین المللی که چهارمین دوره خود را پشت سر می گذارد، 11 الی 13 آذرماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می گردد.

    وی خاطر نشان کرد: همزمان با این نمایشگاه اولین کنگره بین المللی دندانپزشکی کیش با عنوان "هزاره سوم و دندان پزشگی زیبایی" و اولین کنگره بین المللی نارسایی قلب با عنوان "تجهیزات پزشکی در تشخیص و درمان نارسایی قلب ( حاد و مزمن)" برگزار می شود و در طی سه روز برگزاری خود از میهمانان و اساتید ایرانی و خارجی بهره خواهند برد . علاوه بر ارائه سخنرانی موضوعی، آخرین نتایج تحقیقات علمی در زمینه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی زیبایی، بیماری های قلب و عروق و حوزه جذب بیماران خارجی با عنوان توریسم درمانی، راه کارهای نوین را مورد بحث وبررسی قرار خواهد داد. در کنار ارائه سخنرانی های علمی ، نمایندگان شرکت های فعال در زمینه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و توریسم درمانی نیز به معرفی جدیدترین تجهیزات و فن آوری های پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و تحلیل و ارائه راه کارهای جذب توریست جهت درمان خواهند پرداخت.

    مجیدی با اشاره به فضای 14 هزار مترمربعی نمایشگاه سال گذشته اظهار داشت: بسیاری از شرکت های که در سومین دوره نمایشگاه هرمز هلث حضور داشتند اعلام امادگی کرده اند تا در رویداد امسال هم حضورموثر داشته باشند.

    وی اظهار داشت: اتفاق جدیدی در نمایشگاه امسال ایجاد پاویون "هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران " است که در آن مذاکره با شرکت های داخلی و خارجی انجام خواهد گرفت.

    دبیر کل نمایشگاه هرمز هلث با اشاره به استقبال گسترده مشارکت کنندگان از این رویداد اظهار داشت: حداقل فضای نمایشگاهی امسال 16 هزار متر مربع خواهد بود و در صورت استقبال بیشترقابل افزایش است.

    علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این نمایشگاه با ادرس اینترنتی   hormozhealth.comمراجعه نمایند.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت