برگزاری اولین جشنواره استانی «رسانه‌های دیجیتال انقلاب» در اصفهان

عصر نمایشگاه- فروزبخش، دبیر اولین نمایشگاه و جشنواره‌ رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی اصفهان، با اشاره به برگزاری اولین جشنواره و نمایشگاه از ابتدای شهریورماه، گفت: این برنامه توسط فعالان فرهنگی استان انجام می شود.

برگزاری اولین جشنواره استانی «رسانه‌های دیجیتال انقلاب» در اصفهان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از صاحب‌نیوز، دبیر اولین نمایشگاه و جشنواره‌ رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی استان اصفهان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: این جشنواره همان‌طور که از نام آن مشخص است متعلق به اصحاب رسانه است.

    احمد فروزبخش با اشاره به فرمایشی از رهبر معظم انقلاب که فرمودند که حوزه فضای مجازی به‌اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد، گفت: یک پتانسیل بسیار خوب در نیروهای مؤمن و انقلابی وجود دارد که همدیگر را نمی‌شناسند به‌تبع این گروه‌ها توسط نهادهای دولتی و حکومتی و سیاسی هم به‌درستی شناخته‌نشده‌اند.

    وی بابیان اینکه نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی کشور توسط سازمان سراج در تهران برگزار می‌شده است، اظهار کرد: برای اولین بار در کشور است که این جشنواره به‌صورت استانی برگزار خواهد شد و استان اصفهان در این زمینه پیشگام بوده است.

    * نمایشگاه و جشنواره‌ رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی استان اصفهان یک کار فرهنگی تمیز است

    دبیر اولین نمایشگاه و جشنواره‌ رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی استان اصفهان، سازمان فضای مجازی سراج (استان اصفهان)، کمیته فرهنگ رسانه شهرداری اصفهان، خانه انقلاب اسلامی و ولایت و صداوسیمای مرکز اصفهان را به‌عنوان برگزارکنندگان این برنامه عنوان کرد و گفت: این برنامه توسط دغدغه داران و فعالان فرهنگی استان به‌صورت آتش به اختیار انجام خواهد شد که به‌صورت کار فرهنگی تمیز خواهد بود.

    فروزبخش، شناسایی استعدادها، هم‌افزایی درونی بین متخصصان، آشنایی مسئولان با متخصصان عرصه فضای مجازی استان، آشنایی مسئولان با فضای مجازی استان را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد و افزود: جشنواره در هشت بخش طرح‌ریزی شد که فناوری اطلاعات و ارتباطات، بخش تلفن همراه و نرم‌افزار، پایگاه‌های اینترنتی و وبلاگ، بازی و پویانمایی و … جزء این بخش‌ها است.

    * جایزه ویژه‌ای با یاد و نام علی‌اصغر فولادگر به فعالترین جوان فعال رسانه و فضای مجازی استان اصفهان داده خواهد شد

    وی بابیان اینکه در این جشنواره جایزه ویژه‌ای با یاد و نام علی‌اصغر فولادگر به یک جوان فعال رسانه و فضای مجازی استان اصفهان داده خواهد شد، ادامه داد: کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی با 35 درصد حضور بیشترین آمار شرکت‌کننده در این جشنواره را خواهند داد.

    دبیر اولین نمایشگاه و جشنواره‌ی رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: اول تا چهارم شهریور نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در باغ غدیر اصفهان برپا خواهد شد.

    فروزبخش از رونمایی نرم‌افزار واقعیت افزوده شهدای مدافع حرم استان اصفهان همزمان با اختتامیه نخستین نمایشگاه و جشنواره‌ی رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی استان اصفهان خبر داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت