بیدخام در شورای توسعه و تعاون زنان کارآفرین:

محصولات بانوان کارآفرین قزوین در نمایشگاه اوکراین و مسکو به نمایش در می آید

عصر نمایشگاه- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین از ارائه محصولات بانوان توانمند و کارآفرین استان قزوین در نمایشگاه کارآفرینی اوکراین و مسکو خبر داد.

محصولات بانوان کارآفرین قزوین در نمایشگاه اوکراین و مسکو به نمایش در می آید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از  برنا ؛ مریم بیدخام مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در شورای توسعه و تعاون زنان کارآفرین استان که صبح امروز در سالن جلسات معاونت اقتصادی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: محصولات بانوان توانمند و کارآفرین استان قزوین در نمایشگاه کارآفرینی اوکراین و مسکو نمایش داده خواهد شد.

    بیدخام افزود: ریشه بسیاری از مشکلات و معضلات موجود در جامعه به موضوع اشتغال مرتبط می‌شود چراکه بیکاری مشکلات و آسیب‌ های متعددی را برای مردم به ویژه جوانان به همراه دارد.

    مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین ادامه داد: از دو سال گذشته تاکنون تلاش شده بانوان را به سمت بهره‌مندی از توانمندی‌ های آن‌ ها سوق دهیم و در این مسیر اقدامات مطلوبی صورت گرفته است.

    بیدخام با بیان اینکه بانک اطلاعاتی قوی و گسترده‌ ای در استان قزوین راه ‌اندازی شده است، تصریح کرد: تاکنون نمایشگاه‌ های متعدد از محصولات تولیدی بانوان کارآفرین در استان برپا شده که خروجی این نمایشگاه ها اشتغال‌ زایی گسترده‌ ای را به همراه داشته است.

    این مسوول عنوان کرد: باید بانک اطلاعاتی بانوان کارآفرین استان قزوین تقویت و مشکلات بانوان کارآفرین با پیگیری‌ برطرف شود.

    مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین یادآور شد: باید تمام امکانات از جمله اعطای تسهیلات، مکان، آموزش و توانمندسازی برای بانوان توانمند و کارآفرین استان فراهم شود و در این حوزه اقدامات مطلوب صورت گیرد.

    بیدخام با اشاره به صادرات محصولات تولیدی بانوان کارآفرین استان قزوین مطرح کرد: باید زمینه صادرات محصولات تولیدی بانوان کارآفرین این استان فراهم شود چراکه این امر به توسعه و تقویت شرکت ‌های تعاونی منجر می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی‌ های صورت گرفته از سال ‌های گذشته تاکنون حوزه اشتغال بانوان استان قزوین رشد قابل توجهی داشته است.

    مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین با اشاره به وظایف شورای توسعه و تعاون زنان کارآفرین استان تصریح کرد: بررسی مشکلات و چالش ‌های بانوان کارآفرین و صنعت‌ گر، فراهم کردن شرایط و امکانات برای بانوان نخبه و صاحب‌ امتیاز جهت کارآفرینی و معرفی کارآفرینان به دستگاه‌ های اجرایی از وظایف این شورا است.

    بیدخام گفت: باید تمام مشکلات و مطالبات بانوان صنعت‌ گر برطرف و با پیگیری ‌های مداوم شرایط برای کارآفرینی تسهیل شود.

    این مسوول تاکیدکرد: بانوان توانمند و کارآفرین استان قزوین با حضور در نمایشگاه کارآفرینی اوکراین و مسکو محصولات تولیدی خود را برای بازدید علاقمندان به نمایش می‌ گذارند.

    مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین اظهار کرد: با توجه به آمار بانوان تحصیلکرده وظرفیت بالا در کشور باید با برنامه ریزی اصولی و حمایتی به سمت ایجاد کار افرینی و اشتغال گام برداشت.

    این مقام مسوول  ادامه داد: هدف از برگزاری شورای توسعه تعاون بانوان کارآفرین، افزایش دسترسی بانوان کارآفرین به سرمایه، اطلاعات و برنامه های دولت، افزایش دسترسی بانوان کارآفرین به کمک های دولتی، آموزش و تسهیل صادرات محصولات زنان کارآفرین و ارتقای فرهنگ خود اشتغالی و کارآفرینی با هدف کاهش نرخ بیکاری و کمک به رشد اقتصادی است..

    بیدخام با تاکید بر لزوم ایجاد بانک بانوان کارآفرین گفت: این شورا می تواند با تدوین استراتژی و برنامه جامع بهبود فضای کسب و کار و توسعه صنعتی و ایجاد خوشه های صنعتی، امور بانوان کارآفرین را تسهیل کند.

    وی با اشاره به اینکه بهبود فضای اشتغال  و بستر سازی برای جذب زنان نخبه و صاحب اندیشه برای کار آفرینی و رفع مشکلات از مهمترین اهداف شورا می باشد افزود: بانوان  تحصیلکرده جوان با دیدن الگو های زنان کار آفرین، به سمت کارآفریتی  و تولیدی تشویق می شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت