دبیر انجمن طراحی مد و لباس ایلام بیان کرد

برگزاری نمایشگاه های مد و لباس عاملی برای رونق بازار کسب و کار

عصر نمایشگاه- دبیر انجمن طراحی مد و لباس ایلام گفت: برگزاری مداوم نمایشگاه، معرفی کننده فعالان مد و لباس و به تبع آشنایی جامعه به حرفه‌ی مذکور و رونق بازار کسب و کار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه های مد و لباس عاملی برای رونق بازار کسب و کار
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،طیبه فلاحی در رابطه با راه‌اندازی اولین انجمن طراحی مد و لباس در استان ایلام با عنوان «نیکو نگاران پوش» اظهار کرد: هدف این انجمن شناسایی ظرفیت‌های طراحی لباس، ایجاد ارتباط میان طراحان ایلام و طراحان دیگر استان‌ها، اطلاع‌رسانی مناسب جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی، برگزاری نمایشگاه و جشنواره‌های تخصصی و مسابقات طراحی لباس است.

    دبیر انجمن طراحی مد و لباس «نیکو نگاران پوش» افزود: یکی از اهداف انجمن برگزاری دوره‌های فشرده آموزش و آشنایی طراحان استان با جدیدترین متدهای طراحی لباس است البته در این بین دیده می‌شود هنگام برگزاری جشنواره‌ها که متشکل از طرح‌های سنتی و مدرن است داوران نگاهی ویژه به طرح‌های سنتی دارند در حالی که جامعه هم به طرح‌های سنتی و هم مدرن نیاز دارد.

    فلاحی در مورد تشکیل بانک اطلاعاتی فعالان حوزه مد و لباس گفت: بانک اطلاعاتی کامل از طراحان، دانشجویان رشته طراحی و خیاطان باعث می‌شود اطلاع‌رسانی کارگاه‌های آموزشی و برگزاری جشنواره‌ها راحت‌تر انجام گیرد و از طرف دیگر شرایط برقراری ارتباط بین دانشگاه و صنعت فراهم می‌شود. ایجاد چنین فضایی برای طراحان مد و لباس موجب اتصال به بازار فروش و چه بسی راهی به سوی بازارهای جهانی خواهد بود.

    وی ادامه داد: معمولاً جشنواره‌ها در تهران یا استان‌های برخوردار برگزار می‌شود در حالی که برگزاری متعدد جشنواره در استان‌ها نه تنها زمینه‌ را برای معرفی طراحان و فعالان دوخت و دوز به جامعه فراهم می‌کند بلکه می‌تواند بر رونق کسب و کار نیز بیفزاید.

    این طراح لباس گفت: یکی دیگر از ابعاد برگزاری نمایشگاه‌های مد و لباس، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و  آشنایی با طرح‌های جدید است و هم اینکه ارتباط مستقیمی میان طراح، تولید کننده و توزیع کننده برقرار شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت