پانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران (۷)

۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش لوازم خانگی آریستن

عصر نمایشگاه: مدیرعامل شرکت صمیم الکترونیک (آریستن) از گارانتی دو ساله و ۱۰ سال خدمات پس از فروش محصولات برند آریستن خبر داد.

۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش لوازم خانگی آریستن
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از عصر کالا، کریم محمودی در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی، با بیان اینکه مهم ترین محصولات این شرکت چرخ گوشت، آبمیوه گیری و انواع پنکه های پایه دار و کنترلی است، گفت: تمام محصولات ما دو سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش دارند.

    وی با اشاره به داشتن استاندارد ملی ایران برای این محصولات، اظهارکرد: شرکت صمیم الکترونیک تولید انبوه محصولات خود را از سال 80 با چرخ گوشت آغاز کرد و در حال حاضر 12 قلم کالا تولید می کند.

    مدیرعامل شرکت صمیم الکترونیک (آریستن) با اشاره به بالا بودن هزینه های تولید در کشور، ادامه داد: به همین دلیل نمی توانیم در صادرات با تولیدکنندگان چینی و تایوانی رقابت کنیم.

    محمودی سود تسهیلات بانکی کشور را بسیار بالا دانست و گفت: سود محصولات تولیدی ما در حدود 20 تا 25 درصد است، این در حالی است که سود تسهیلات بانکی به حدود 30 درصد می رسد، بنابراین دریافت تسهیلات بانکی برای ما عملا منطقی نیست و سعی می کنیم با سرمایه خود کارمان را پیش ببریم.

    وی با بیان اینکه تسهیلات بانکی برای تولیدکنندگان واقعی صرف نمی کند، اظهارکرد: ما همه محصولات را در داخل کشور تولید میکنیم و تنها الکترو موتور را از خارج از کشور وارد میکنیم.

    مدیرعامل شرکت صمیم الکترونیک (آریستن) همچنین بر ضرورت جلوگیری از واردات کالاهای غیراستاندارد و بی کیفیت به کشور تاکید کرد و گفت: وارد بی رویه به صنعت کشور ضربه می زند و دیده می شود که کالاهای چینی با کیفیت پایین به کشور وارد می شود و به دلیل پایین بودن قیمت، مشتری خود را جذب می کند، اما این کالاها نه کیفیت و نه خدمات پس از فروش و گارانتی دارند.

    محمودی افزود: ما با واردات مخالف نیستیم اما به شرطی که از کشورهای اروپایی وارد شده که هم کیفیت بالایی دارند و به دلیل قیمت بالاترشان تولیدکننده ایرانی بتواند با آن ها رقابت کند.

    وی درباره دلیل حضور در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی نیز اظهارکرد: شرکت در این نمایشگاه به نوعی تبلیغ برای برندهاست و می توانند برند خود را به مردم بشناسانند، ما هم برند ایرانی داریم و باید آن را به مخاطب معرفی کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت