مدیرعامل شرکت نمایشگاهی کرانه ثریا طبرستان

ثبت ۱۸ هزار بازدیدکننده در سیزدهمین نمایشگاه دام طیور و آبزیان مشهد

عصر نمایشگاه- سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی دام طیور و آبزیان مشهد با استقبال بیش از تصور بازدید کنندگان روبرو شد.

ثبت ۱۸ هزار بازدیدکننده در سیزدهمین نمایشگاه دام طیور و آبزیان مشهد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳:۰۰

    رحمانی مدیرعامل شرکت نمایشگاهی کرانه ثریا طبرستان مجری سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی دام طیور و آبزیان مشهد در گفت و گوی اختصاصی با عصر نمایشگاه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی ناهماهنگی های ایجاد شده در دوره پیشین نمایشگاه بسیاری از فعالان پیش بینی نمی کردند این نمایشگاه مورد استقبال قرار بگیرد اما بر خلاف پیش بینی ها و با اقدامات انجام گرفته در جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن این رویداد، این نمایشگاه مورد استقبال بسیاری از فعالان این حوزه در شرق کشور قرار گرفت.

    وی یکی از دستاورد های این نمایشگاه را بازدید و حضور مقامات کشوری واستانی در نمایشگاه دانست و اظهار کرد: این رویداد میزبان شخصیت های سیاسی و فعالین بسیاری از حوزه دام و طیور بود که از این میان می توان به علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی، مروج الشریعه معاون استاندار، محمدرضا ملاصالحی مدیرکل مرکز اصلاح نژاد دام و بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، مجتبی مزروعی، مدیر کل جهاد کشاورزی خراسان رضوی، رسولیان مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان و... اشاره کرد.

    رحمانی دستاورد های بعد بین المللی این رویداد را مناسب دانست و اظهار داشت: در این رویداد هیئت هایی تجاری بین المللی از کشور های ترکمنستان، ازبکستان، افغانستان و چین از نمایشگاه دیدن کردند و با دستاورد ها و توانمندی های شرکت های مشارکت کننده در نمایشگاه آشنا شدند.

    وی با اشاره به راه اندازی سیستم ریجستری برای اولین بار در این رویداد خاطرنشان کرد: برای اولین بار در مشهد این سیستم در این نمایشگاه را اندازی شد و با توجه به اطلاعات ورودی این رویداد توانستیم اطلاعات کامل 18 هزار نفر از بازدید کنندگان را در اختیار داشته باشیم و اکنون می توانیم گزارش های اماری دقیقی را از برگزاری این رویداد به استخراج کنیم و در اختیار مسئولین این حوزه قرار دهیم.

    رحمانی افزود: با توجه به سیگنال های ارائه شده از مشارکت کنندگان، اکثر آنها از روند برگزاری نمایشگاه راضی بودند و به اتفاق نکته مثبت و پر رنگ این رویداد را حضور تعداد زیاد بازدید کنندگان در رویداد دانستند.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت