نمایشگاه تخصصی مادر، نوزاد، کودک و نوجوان در اصفهان گشایش یافت

عصر نمایشگاه- نمایشگاه تخصصی مادر، نوزاد، کودک و نوجوان عصر سه شنبه در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در جوار پل تاریخی شهرستان افتتاح شد.

نمایشگاه تخصصی مادر، نوزاد، کودک و نوجوان در اصفهان گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ایرنا، این نمایشگاه با حضور 73 تولیدکننده و عرضه کننده در زمینه انواع اسباب و وسایل بازی های فکری، نرم افزارهای آموزشی و تفریحی، بازی های رایانه ای، محصولات سیسمونی، سرویس خواب نوزاد، انتشارات کودک و نوجوان، کتب آموزشی و لوازم التحریر، غذای کودک، مکمل های غذایی، رژیمی و تغذیه سالم، مراکز درمانی، کلینیک ها و مشاوره، محصولات و خدمات بهداشتی مادر و نوزاد و استودیوهای تخصصی کودک در فضای نمایشگاهی به مساحت پنج هزار مترمربع تا چهارم شهریور ماه سالجاری برپاست.
    در این نمایشگاه شرکت کنندگانی از استان های اصفهان، تهران، همدان، البرز، قم و فارس در این دوره از نمایشگاه حضور دارند.
    وجه تمایز این دور از نمایشگاه با 17 دوره گذشته اضافه شدن بخش مادر و نوزاد به زیرگروه های آن است.
    بیمارستان سینا، بیمارستان سعدی، مؤسسه رویان، کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان اصفهان، اداره کل بهزیستی استان اصفهان، خانه خلاقیت شهرداری اصفهان و مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان، تعدادی از مجموعه های حاضر در این نمایشگاه است.
    همچنین دو همایش با عنوان های 'بحران های رشدی در کودکان و راهکارهای آن' و 'نوجوانی و روش های مؤثر والدگری و ارتباطی' یکم و دوم شهریور ماه سالجاری در سالن نصف جهان برگزار می شود.
    حضور چهره های محبوب کودکان از جمله عمو قاصدک، خاله شاپرک و عمو خوش خنده با اجرای برنامه های متنوع و شاد از جلوه های نمایشگاه امسال است.
    ساعات بازدید این نمایشگاه 16 تا 23 در نظر گرفته شده است.
    همچنین نخستین نمایشگاه تخصصی کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی همزمان با نمایشگاه تخصصی مادر و کودک برگزار می شود
    این نمایشگاه با حضور 25 مشارکت کننده از استان های تهران و اصفهان در 2هزار و 500 مترمربع فضای نمایشگاهی تا 3 شهریورماه امسال در محل نمایشگاه های استان اصفهان برقرار است.
    تجهیزات فروشگاهی، سیستم های قفسه بندی، نرم افزارهای مالی و حسابداری، دستگاه های حضور و غیاب، بارکدخوان، اتوماسیون فروشگاهی شامل نرم افزار و سخت افزار، طراحی و ساخت انواع یخچال و فریزر، سیستم های نوین روشنایی، دستگاه های لیبل، تجهیزات مبتنی بر بارکد، ترازوهای دیجیتالی، صندوق فروش، کیوسک های سفارش گیری و خرید از جمله محصولات و خدماتی است که در این نمایشگاه عرضه می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت