یازدهمین نمایشگاه دام،طیور، صنایع و تجهیزات وابسته در قزوین برپا شد

عصر نمایشگاه- یازدهمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و صنایع و تجهیزات امور تولیدات دامی سه شنبه شب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین گشایش یافت.

یازدهمین نمایشگاه دام،طیور، صنایع و تجهیزات وابسته در قزوین برپا شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  ایرنا،این نمایشگاه تا سوم شهریور ماه با 60 مشارکت کننده در فضایی به مساحت سه هزار و 600 مترمربع دایر است.
    مشارکت کنندگان در این نمایشگاه از استان های قزوین،تهران،اصفهان،خراسان رضوی،گلستان،البرز و مازندران محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.
    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان قزوین در آئین افتتاح این نمایشگاه گفت: از جمله اهداف برپایی این رویداد اقتصادی می توان به ارائه توانمندی های مشارکت کنندگان،ایجاد آگاهی عمومی،اخذ سفارش از مشتریان جدید،معرفی کالا و خدمات جدید،گسترش کانالهای توزیع و ایجاد نمایندگی،تبادل اطلاعات و تجربیات، تحقیق بازار و بازاریابی ، ورود به بازارهای جدید،رقیب شناسی و سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان اشاره کرد.
    هادی طاهرخانی افزود: همچنین ساخت و تولید جت هیتر مخصوص مرغداری و گلخانه،انتشارات تخصصی علوم دامی و دامپزشکی،فرآوری دانه های روغنی،تولید دستگاه های شیردوش ثابت و سیار تجهیزات دامپروری و کشاورزی، تولید تجهیزات مرغداری،تولید مکمل،کنسانتره و افزودنی های خوراک دام و طیور و نهاده های وابسته به آن، تجهیزات مرغداری و خوراک دام و طیور و آبزیان در این نمایشگاه به معرض دید علاقه مندان گذاشته شده است.
    وی اضافه کرد: همچنین طراحی، تولید و ساخت انواع دستگاههای بسته بندی علوفه، داروهای دام و طیور، مرغداری پرورش پولت، خوراک دان، پسته، کشاورزی، تخم مرغ، تولید سیستم های سرمایشی و گرمایشی صنعتی، اتوماسیون مرغداری از جمله زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه است.
    این مسئول در پایان اضافه کرد: در این نمایشگاه همچنین تولیدکننده های مکمل های غذایی دام و طیور، آبزیان، انواع کنسانتره، دی کلسیم فسفات و فراورده های خود را در معرض دید شهروندان قرار داده اند.
    این نمایشگاه در مدت برگزاری از ساعت 15 تا 21 پذیرای بازدید علاقه مندان است

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت