افتتاح همزمان هجدهمین نمایشگاه صنایع غذایی و دومین نمایشگاه بورس و بانک در مشهد

عصر نمایشگاه- مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد از افتتاح همزمان هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته و دومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه گذاری در مشهد خبر داد.

افتتاح همزمان هجدهمین نمایشگاه صنایع غذایی و دومین نمایشگاه بورس و بانک در مشهد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، احسان ارکانی با اشاره به برپایی هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی در مشهد اظهار داشت: در این نمایشگاه، بیش از 230 شرکت در فضایی به مساحت 7 هزار متر مربع، 11 استان کشور همچون تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، هرمزگان، فارس، گلستان، البرز، کرمان، خراسان شمالی، جنوبی و رضوی حضور دارند.

    وی ادامه داد: همچنین نمایندگانی از کشورهای روسیه، آلمان، اوکراین، لهستان و چین در این نمایشگاه شرکت و هیات‌های تجاری از کشورهای افغانستان، عراق و اسپانیا از هجدهمین نمایشگاه صنایع غذایی بازدید می‌کنند.

    مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با اشاره به زمینه‌های فعالیت این نمایشگاه، گفت: صنایع غذایی، شیرینی، شکلات، موادلبنی، چای، برنج، روغن، چاپ و بسته‌بندی و صنایع گرمایشی و برودتی از جمله زمینه‌های فعالیت هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی در مشهد است.

    ارکانی درباره سمینارهای آموزشی که در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شود، اظهار داشت: در حاشیه نمایشگاه مواد غذایی، سمینارهای آموزشی با موضوعات ایمنی غذایی، استانداردهای غذایی و فناوری مواد غذایی، لبنیات و فناوری تولید پنیر، کاربردهای فناوری نانو در صنایع غذایی، بازارشناسی و تحقیقات بازار با رویکرد صنعت غذا، نقش مراکز پژوهشی در تقویت واحدهای R@D و برندینگ و هویت تجاری برپا می‌شود.

    وی همچنین به برپایی دومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری اشاره کرد و افزود: در این نمایشگاه، 51 شرکت در قالب 44 غرفه و در فضایی به مساحت یک هزار و 500 متر مربع به ارائه خدمات و دستاورهای خود می‌پردازند.

    مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد افزود: در حاشیه این نمایشگاه نیز کارگاه آموزشی روش‌های تامین سرمایه پولی از بورس و نخستین همایش سرمایه‌گذاری نظام مالی و سرمایه برگزار می‌شود.

    گفتنی است؛ هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته و دومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه گذاری از 2 تا 5 شهریور ماه و از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت