آغاز نهمین نمایشگاه گیمزکام آلمان با حضور ایرانی ها

عصر نمایشگاه- نهمین نمایشگاه گیمزکام توسط آنگلا مرکل صدراعظم آلمان روز گذشته افتتاح شد و غرفه ایران نیز با حضور ۹ شرکت بازی‌سازی میزبان بازدیدکنندگان عمومی و تجاری است.

آغاز نهمین نمایشگاه گیمزکام آلمان با حضور ایرانی ها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از مهر، این نمایشگاه در حالی آغاز به کار کرده است که شرکت‌های راسپینا، نوآگیمز، توسعه گر شبیه‌ساز، فن‌افزار، آنو، پاییزان، تپ‌سل، گربه‌های تنبل و آرنا شرکت‌های ایرانی هستند که با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در این نمایشگاه حضور یافته‌اند و جدیدترین محصولات خود را در معرض نمایش گذاشته‌اند.

    بخش مرکزی و اصلی غرفه ایران به رویداد TGC 2018 اختصاص یافته است. دوره نخست این رویداد در تیر ماه سال جاری با حضور بیش از 2300 شرکت‌کننده برگزار شد و تمام شرکت‌کنندگان بین‌المللی به تحسین این رویداد پرداختند.

    به‌دنبال معرفی صنعت گیم ایران در جهان هستیم

    فرزاد فتحی، قائم مقام اجرایی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای که در نمایشگاه گیمزکام آلمان حضور دارد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این بنیاد چندین هدف را از حضور در این نمایشگاه دنبال می‌کند. هدف اصلی معرفی صنعت بازی‌سازی کشور و تلاش برای جذب سرمایه‌گذاری و همچنین نمایشگاه و همایش بازی‌های رایانه‌ای تهران (TGC) به سایر شرکت‌های مرتبط در دنیا است تا سال آینده این رویداد را با حضور حداکثری برگزار کنیم.

    فتحی ادامه داد: از آنجایی که اقتصاد مقاومتی و همچنین تولید و اشتغال مورد تاکید دولت و نظام است، همانند سال‌های گذشته نیز از بازی‌سازان ایرانی حمایت کرده‌ایم تا در این نمایشگاه حضور داشته باشند و با برقراری ارتباطات بین‌المللی جهت نشر آثار خود به بازار بین‌الملل و در نهایت توسعه صنعت و تکنولوژی بازی در کشور اقدام کنند.

    ملاقات دوباره با مهمانان تی‌جی‌سی در آلمان

    مهرداد آشتیانی مشاور امور بین الملل و مدیر پروژه‌ نمایشگاه تی‌جی‌سی هم درباره حضور در این رویداد به خبرنگار مهر گفت: روز گذشته چهره‌های آشنای بسیار زیادی را دیدیم که به غرفه ایران سر زدند. آن‌ها سخنرانان یا ناشرانی بودند که به نمایشگاه تی‌جی‌سی آمده بودند.

     

    وی افزود: از طرف دیگر شرکت‌کننده‌های تجاری بسیار زیادی به غرفه ایران سر زدند و می‌گفتند که تعریف تی‌جی‌سی را شنیده‌اند و به دنبال کسب اطلاعات بیش‌تر بودند تا برای شرکت در رویداد تی‌جی‌سی سال آینده برنامه‌ریزی کنند. همچنین برخی رویدادهای مطرح آسیایی همچون GStar کره‌جنوبی به همکاری دو رویداد با یک‌دیگر تمایل نشان دادند.

    مهرداد آشتیانی اضافه کرد: امیدواریم با توجه به برگزاری موفقیت‌آمیز نخستین دوره تی‌جی‌سی، رویداد سال آینده را بزرگ‌تر و با حضور شرکت‌های بین‌المللی بیش‌تری برگزار کنیم.

    غرفه ایران در نمایشگاه گیمزکام در سالن 3.2 قرار دارد و  در این سالن کشورهایی همچون کانادا، چین، کره جنوبی، فنلاند، آفریقای جنوبی و... حضور دارند و به معرفی رویداد و صنعت بازی کشور خود می‌پردازند. این نمایشگاه که بزرگ‌ترین رویداد صنعت بازی در اروپاست تا روز جمعه سوم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت