رونمایی از نخستین استارتاپ ملی صنعت غذا در هفته دولت

عصر نمایشگاه- از اولین استارتاپ ملی صنعت غذا در هجدهمین نمایشگاه صنعت غذای مشهد با حضور استاندار خراسان رضوی رونمایی شد.

رونمایی از نخستین استارتاپ ملی صنعت غذا در هفته دولت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛   علی رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی ضمن تأکید همکاری بخش های دولتی با بخش خصوصی گفت: امروزه روستاهای ما باید تبدیل به خط مقدم صنایع تبدیلی و بسته بندی شود و باید با همکاری بخش خصوصی اشتغال زایی همراه با ارزش افزوده بیشتر را برای این مناطق ایجاد کنیم.

    وی افزود: وجود یک نمایشگاه و فروشگاه آنلاین تخصصی در کنار مشاورین کلینیکی یک قدم بزرگ برای سهولت کسب کار خواهد بود و به کارفرما این امکان را می دهد تا محصولات غذایی با کیفیتی را تولید کند.

    استاندار خراسان رضوی با اشاره به رونمایی از سایت فود صنعت افزود: هم اکنون در دورترین نقاط استان و کشور خدمات اینترنتی وجود دارد و همه می توانند با استفاده از این سامانه یک کسب و کار برای خود با کمترین هزینه ایجاد و از فرصت ها نهایت استفاده را برده و کسب و کار خود را رونق دهند.

    در ادامه مجید علیخواه معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: دنیای امروز دنیای ارتباط و تلاش است و ما باید با ایجاد سازو کار دقیق و راهکارهای درست صاحبان صنایع را راهنمایی کنیم تا در مواجهه با مسائل مختلف مستحکم گام بردارند.

    وی افزود: در صدد آن بودیم که با راه اندازی سامانه یک واحد تولیدی غذایی در دور ترین نقاط کشوراز بهترین و بروزترین امکانات استفاده کند تا محصول با کیفیت تر و قابل رقابت تر تولید کند و خوشحالیم که این امر محقق شده است.

    علیخواه ادامه داد: فود صنعت یک نمایشگاه و فروشگاه آنلاین است که خدمات خود را حتی به فراتر از مرزها می تواند ارسال کند و در کنار این سایت مشاورین کلینیک صنعت به کارفرما کمک می کنند، در بین انبوهی از ماشین آلات ، مواد اولیه و... مناسب ترین کالای مورد نظر خود را از محصولات داخلی بخرند تا صنایع تبدیلی و تکمیلی، پویایی بیشتری داشته باشند.

    معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی افزود: در این سامانه هم اکنون بالغ بر 4هزار ماشین آلات ، افزودنی ها و مواد اولیه از بیش 350 شرکت سازنده و تولیدکننده داخلی و خارجی دارا است که به مخاطب اجازه مقایسه، بررسی، مشاهده نظرات و خرید آنلاین را می دهد.

    علیخواه ادامه داد: در صورتی که متقاضیان به مشکلی در فرمولاسیون و نصب ماشین آلات برخورد کنند مشکل آنها به صورت آنلاین به سامانه منتقل می شود و از طریق مشاورین مستقر در خدمات کسب و کار در شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور و پژوهشکده صنایع غذایی رفع خواهد شد.

    وی گفت: فود صنعت با دامنه WWW.FOODSANAT.COM هم اکنون دردسترس مخاطبین در سراسر کشور است و تلاش دارد کالاهای ایرانی را علاوه بر ارسال سریع نسبت به تضمین کیفیت مراقبت کند.

    لازم به ذکر است این سامانه بزودی دفاتر خود را در کشورهای افغانستان و عراق دایر و آماده ارائه خدمات می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت