ساخت نمایشگاه جدید اهواز به کجا رسید؟

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان با بیان این‌که برای ساخت نمایشگاه جدید اهواز به بیش از ۱۵۰میلیارد تومان اعتبار نیاز است، گفت: امسال حصارکشی دور زمین نمایشگاه که ۶۳ هکتار است را به اتمام می‌رسانیم. همچنین عملیات تسطیح زمین و ساخت سردر نمایشگاه نیز تا انتهای امسال به پایان می‌رسد.

ساخت نمایشگاه جدید اهواز به کجا رسید؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا؛ رحیم جلیلی در حاشیه نمایشگاه هفته دولت  اظهار کرد: زمین نمایشگاه جدید اهواز با پیگیری و هماهنگی‌های انجام‌شده با وزارت اقتصاد و دارایی و اداره کل اموال دولتی در طول چهار سال گذشته، از نیروهای نظامی گرفته شد. با توجه به مشکلات فراوان با کمک و پیگیری مسئولان موفق شدیم تا چهارمیخ 63هکتار زمین نمایشگاه جدید اهواز را دریافت کنیم.

    وی با بیان این‌که قرارداد زمین آماده شده و در اختیار شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان قرار گرفته است، افزود: همچنین اکنون مشاور در حال طراحی و آماده‌سازی نقشه‌ها برای ساخت سالن‌ها و محیط نمایشگاهی است که این کار یک کار زمانبر است.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان ادامه داد: مشاور در این زمینه باید سایت‌های نمایشگاهی خارج کشور، به خصوص کشورهای حاشیه خلیج فارس که از نظر آب و هوایی به استان خوزستان مشابهت دارند را بازدید ند تا بتواند به بهترین شکل و بدون هیچ ایرادی به طراحی سایت‌های نمایشگاهی بپردازد.

    جلیلی با بیان این‌که برای ساخت نمایشگاه جدید اهواز به بیش از 150میلیارد تومان اعتبار نیاز است، عنوان کرد: امسال حصارکشی دور زمین نمایشگاه که 63 هکتار است را به اتمام می‌رسانیم. همچنین عملیات تسطیح زمین و ساخت سردر نمایشگاه جدید اهواز نیز تا انتهای امسال به پایان می‌رسد.

    وی گفت: ساخت سالن‌های نمایشگاه جدید اهواز بر عهده شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان است اما ساخت هتل‌ها، رستوران‌ها، مجموعه فرهنگی ورزشی و سالن‌های همایش این نمایشگاه به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار می‌شود.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان خاطرنشان کرد: زمین نمایشگاه جدید اهواز در نزدیکی پلیس راه قدیم اهواز- اندیمشک و در محل بسیار خوبی واقع شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت