مدیر عامل همایش سازان پیشگام

اعزام هیات تجاری ۱۰۰ نفری به عمان

عصر نمایشگاه- بیش از ۱۰۰ نفر تحت عنوان هیات تجاری برای انجام مذاکرات با نمایندگان شرکت های تجاری به عمان اعزام می شوند.

اعزام هیات تجاری ۱۰۰ نفری به عمان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰:۰۰

    رسالتی مدیر عامل همایش سازان پیشگام در گفتگوی اختصاصی با عصر نمایشگاه با اعلام این مطلب عنوان داشت: 3 گروه تجاری مختلف که هر کدام شامل فعالان و متخصصان حوزه خود هستند به عنوان هیات تجاری به عمان اعزام می شوند.وی افزود: گروه اول شامل 50 نفر از فعالان بخش مصالح ساختمانی، برق و فنی مهندسی هستند که همزمان با نمایشگاه زیر ساخت های عمان و نمایشگاه ساختمان این کشور اعزام می شوند. و جهت جلو گیری از تعداد بیش از حد و پایین آمدن کیفیت خدمات برنامه ای برای افزایش این تعداد در دستور کار نیست.

    رسالتی با اشاره به حجم گسترده سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی دقم اظهار داشت: این منطقه برای فعالان بخش مهندسی و ساختمانی بسیار مهم است چرا که با این مقدار سرمایه گذاری می توان قرار داد های مهمی را در این کشور اجرا کرد و حجم بالایی از مصالح ساختمانی را به آن کشور صادر کرد.

    رسالتی گروه دوم اعزامی به عمان را هیات تجاری پزشکی دانست و اظهار داشت: این گروه همزمان با نمایشگاه تجهیزات پزشکی این کشور اعزام می شوند و برای اعزام تعداد محدود 30 نفر برنامه ریزی شده است و هدف از این بازدید سرمایه گذاری روی بحث توریسم پزشکی است.

    وی عمان را کشوری ضعیف در بحث پزشکی دانست و گفت: تعداد پزشکان متخصص در این کشور محدود است و بیماران برای درمان به اروپا و تعداد محدودی به ایران سفر می کنند و برای افزایش توریسم درمانی می توان مذاکرات خوبی را که در این سفر با مقامات وزارت بهداشت عمان تدارک دیده شده است انجام داد.

    وی افزود: پیشنهاداتی در جهت استقرار پزشکان متخصص ایرانی به صورت پروازی در عمان صورت گرفته و در این سفر جرئیات آن مشخص می شود.

    مدیر عامل همایش سازان پیشگام گروه سوم را فعالان صنعت غذایی دانست و اظهار داشت: بازار مواد خوراکی عمان بازار مستعدی برای حضور محصولات ایرانی است و در این سفر برنامه هایی برای شناخت بازار و بازدید از هایپر مارکت های این کشور در ضمن مذاکرات با مسئولان عمانی تدارک دیده شده است.

    وی اعزام این گروه را به فاصله 2 هفته از دو گروه اول دانست افزود: زمان اعزام این گروه همزمان با نمایشگاه مواد غذایی عمان برنامه ریزی شده است.

    رسالتی افزود: برنامه های زیادی شامل نشست ها و بازدید های مختلف برای هر سه گروه تجاری آماده شده است که شامل ملاقات با سفیر ایران درعمان و رایزن بازرگانی سفارت، ملاقات با مدیران دقم، مدیران صحار، مدیران بانک صحار و بازدید از شو روم های مختلف و هایپر مارکت ها و نمایشگاه های مرتبط است.

    علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 77426062 تماس بگیرند و یا به ادرس اینترنتی www.iran-exhibitions.org مراجعه نمایند.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت