نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی در همدان برپا می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان از برپایی هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی در همدان خبر داد.

نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی در همدان برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم؛ حسین الماسی  اظهار داشت: هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان هم‌زمان با چهاردهمین نمایشگاه تاسیسات،سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و دکوراسیون داخلی در محل فعلی نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان برگزار می‌شود.

    وی بیان کرد: نمایشگاه صنعت ساختمان از 7 شهریور کار خود را آغاز می‌کند و تا 10 همان ماه در محل فعلی برگزاری نمایشگاه های بین المللی میزبان بازدید کنندگان است.

    الماسی عنوان کرد: این نمایشگاه با حضور 85 شرکت کننده از استان‌های تهران، مرکزی، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، چهارمحال بختیاری، همدان و همچنین نمایندگی‌هایی از برخی کشورهای خارجی ایجاد می‌شود.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان اظهار داشت: این دوره از نمایشگاه در فضایی بالغ بر پنج هزار متر مربع و در سالن‌های ابن سینا، الوند، هگمتانه و فضای باز شرکت نمایشگاه‌های استان همدان میزبان بازدیدکنندگان است.

    وی با اشاره به اینکه ضرورت‌های اقلیمی، جغرافیایی، فرهنگی و اقتصادی سبب شده تا حوزه‌ی صنعت ساختمان اهمیتی دو چندان داشته باشد بیان کرد: توسعه و رشد شهرنشینی نیز تنوع و گوناگونی ساخت‌و‌سازها را در پی داشته که روز به روز رشد و گسترش می‌یابد.

    الماسی با بیان اینکه اهمیت و تاکید نمایشگاه صنعت ساختمان بر تولید داخلی است گفت: استفاده از مصالح، ابزار و طرح‌هایی که بیشترین باروری اقتصادی را در پی داشته و هماهنگ و متناسب با فرهنگ، دین و اقلیم کشور باشد، مهم ترین دغدغه‌ی مشارکت کنندگان است.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان عنوان کرد: این نمایشگاه باعث ایجاد فضایی رقابتی در میان مشارکت کنندگان می‌شود و تولید کنندگان داخلی را ترغیب می‌کند تا ضمن حفظ سنت‌ها و فرهنگ بومی، پا به پای تکنولوژی روز دنیا قدم برداشته و کیفیت محصولات خود را همواره در بالاترین سطح ممکن حفظ کنند.

    به گزارش تسنیم، ساعات بازدید از هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان هم‌زمان با چهاردهمین نمایشگاه تاسیسات،سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و دکوراسیون داخلی 16 تا 21 است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت