رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پلاستیک و نایلون:

برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک در خاورمیانه

عصر نمایشگاه- رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پلاستیک و نایلون از برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با مشارکت بی سابقه شرکت کنندگان داخلی و خارجی در مهر ماه امسال خبر داد.

برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک در خاورمیانه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از   پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، رحیم مقیمی اصل در گفت وگو  افزود: نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به دنبال فراهم کردن زمینه ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است و رکورد مشارکت در نمایشگاه‌های ایران پلاست از 6100 شرکت عبور کرد.
    وی تصریح کرد: نمایشگاه امسال بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه به شمار می رود و در بین نمایشگاه های معتبر صنعت پلاستیک جهان طبقه بندی می شود.
    مقیمی اصل اظهار کرد: یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست  از 2 تا 5 مهرماه 1396 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار خواهد شد.
    رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پلاستیک و نایلون گفت: این نمایشگاه قبلا هر 4 سال یکبار برگزار می شد و اکنون به هر 2 سال یکبار رسیده است و امسال استقبال بی نظیری از کشورهای جهان برای حضور در این نمایشگاه صورت گرفته است
    وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه تاکنون 10دوره موفق را پشت سر گذشته است، افزود: نگاه آماری به دوره های گذشته نشان می دهد این نمایشگاه با همه مشکلات و مسائل پیش رو توانسته است روند رو به رشدی را طی کند.
    مقیمی اصل ادامه داد: در این نمایشگاه علاوه بر عرضه مواد اولیه صنعت پلاستیک و تولیدات این صنعت ، ماشین آلات صنایع جدید و تکنولوژی های روز نیز به معرض دید گذاشته خواهد شد که تاثیرگذاری بسیار زیادی خواهد داشت.
    وی اظهار کرد:  قدرت گرفتن صنعت پلاستیک کشور تنها یکی از مزیت های برگزاری این نمایشگاه است. علاوه بر این در سایه برگزاری این نمایشگاه تشکل های مختلفی نیز به منظور حضور موثرتر بخش های مختلف صنایع پلاستیک شکل گرفت که زمینه رقابت روزافزون و رونق بیشتر این صنعت را فراهم کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت