مسئول کمیته فرهنگی کنگره ۸ هزار شهید گیلان بیان کرد

برگزاری نمایشگاه از خاتم تا منجی در رشت

عصر نمایشگاه- سرهنگ رضایی پورمسئول کمیته فرهنگی کنگره ۸ هزار شهید گیلان گفت: نمایشگاهی با عنوان از خاتم تا منجی در ۴۰ غرفه در رشت برگزار می‌شود و تمام سازمان‌ها نقش خود را با محور شهادت در نمایشگاه ارائه می‌دهند.

برگزاری نمایشگاه از خاتم تا منجی در رشت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،سرهنگ عنایت رضایی‌پور در نشست خبری کنگره 8 هزار شهید دفاع مقدس استان گیلان که با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد ضمن تسلیت ایام فاطمیه، با بیان اینکه اردیبهشت آینده یک کار فرهنگی بسیار بزرگ در گیلان اتفاق می‌افتد، اظهار داشت: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است و قرار است یک کار اثر بخش و بسیار بزرگ را انجام دهیم.

    وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره بسیار بزرگ، ارتباط بین ارزش‌های 8 سال دفاع مقدس و نسل جوان را برقرار می‌کند، افزود: نسل جوان دفاع مقدس را تجربه نکرد و با این کار بزرگ و فرهنگی می‌توانیم پیام شهدا را به نسل جدید منتقل کنیم.

    مسئول کمیته فرهنگی کنگره 8 هزار شهید گیلان تصریح کرد:کمیته فرهنگی یکی از مهم‌ترین کمیته‌ها است و قرار است تمام برنامه‌های فرهنگی استان از قبیل شهدای دانش‌آموز، شهدای تخریب‌چی و مدافع حرم در راستای آن انجام شود.

    سرهنگ رضایی‌پور با اشاره اقدامات کمیته فرهنگی کنگره، اظهار کرد: برگزاری محفل انس با قرآن با همکاری اداره کل اوقاف و برگزاری جشنواره 2 ساله شعر بسیج از دیگر اقدامات کمیته فرهنگی است.

    وی با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه فرهنگی اظهار کرد: نمایشگاهی با عنوان از خاتم تا منجی در 40 غرفه در رشت برگزار می‌شود و تمام سازمان‌ها نقش خود را با محور شهادت در نمایشگاه ارائه می‌دهند.

    مسئول کمیته فرهنگی کنگره به موضوعات نمایشگاه اشاره کرد و گفت: بحث اقتصاد مقاومتی، آسیب‌های ماهواره و انقلاب فرهنگی را در نمایشگاه نشان می‌دهیم و تجلی جان فشانی شهدا را در 40 غرفه ارائه می‌کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت