رئیس روابط عمومی جهاد کشاورزی اردبیل:

شکوه چهاردهمین نمایشگاه ماشین آلات و ادوات کشاورزی در گرو حضور کشاورزان است

عصر نمایشگاه- رئیس روابط عمومی جهاد کشاورزی اردبیل گفت:‏ ۵۰ واحد تولیدی از ۱۵ استان در این نمایشگاه شرکت فعال خواهند داشت که‏ شکوه چهاردهمین نمایشگاه ماشین آلات و ادوات کشاورزی در گرو حضور کشاورزان است. ‏

شکوه چهاردهمین نمایشگاه ماشین آلات و ادوات کشاورزی در گرو حضور کشاورزان است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، جاوید صحرایی ظهر امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: چهاردهمین نمایشگاه نهاده‌ها، تجهیزات آبیاری‌، ماشین آلات و ادوات کشاورزی، دام و طیور و صنایع وابسته از تاریخ 21 لغایت 24 شهریور ماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اردبیل برگزار خواهد شد.

    وی افزود: تعداد 50 واحد تولیدی از 15 استان از جمله اردبیل، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، همدان، مازندران، گلستان، بوشهر، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قزوین، مرکزی، البرز، زنجان و کردستان در این نمایشگاه شرکت فعال خواهند داشت.

    رئیس روابط عمومی جهاد کشاورزی اردبیل عنوان کرد: این نمایشگاه در نوع خود بی نظیر و پرمحتوا و کامل برگزار خواهد شد زیرا تعداد 16 واحد تولیدی در زمینه ماشین آلات و ادوات کشاورزی، 14 واحد تولیدی در زمینه تجهیزات آبیاری تحت فشار، 5 واحد تولیدی در زمینه نهادهای کشاورزی، 7 واحد تولیدی در زمنیه خوراک دام و طیور و 6 واحد تولیدی در زمینه تجهیزات دام وطیور محصولات تولیدی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

    صحرایی در خصوص شرکت واحدهای تولیدی داخل استانی در این نمایشگاه بیان کرد: تعداد 4 واحد تولیدی از استان اردبیل که 9 درصد فضای نمایشگاه را نیز به خود اختصاص داده‌اند در این نمایشگاه حضور فعال خواهند داشت.

    وی افزود: یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه در این است که غرفه بانک کشاورزی در آن دایر خواهد بود و تمامی بهره‌برداران می‌توانند با تکمیل مدارک خود اقدام به دریافت تسیهلات ارزان قیمت بانکی در کمترین زمان ممکن کنند و با انتخاب نوع ماشین آلات مورد نیاز در نمایشگاه تعامل نزدیکی نیز با فروشندگان و عرضه کنندگان داشته باشند .

    رئیس روابط عمومی جهاد کشاورزی اردبیل از کلیه بهره‌برداران و تولید کنندگان در بخش کشاورزی و دامپروری خواست تا ضمن بازدید از این نمایشگاه از آخرین دستاوردها و فن‌آوری‌های بروز و مکانیزه در صنعت دام و طیور ؛ تجهیزات آبیاری تحت فشار و ادوات دنباله بند کشاورزی آشنا شوند زیرا شکوه  چهاردهمین نمایشگاه ماشین آلات و ادوات کشاورزی در گرو حضور کشاورزان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت