نایب رئیس انجمن برگزار کنندگان نمایشگاه های ایران:

برگزاری نمایشگاه خدمات نمایشگاهی در کشور ضروری است

عصر نمایشگاه- نایب رئیس انجمن برگزار کنندگان نمایشگاه های بین المللی ایران گفت : برگزاری نمایشگاه تخصصی خدمات نمایشگاهی ایران ( stallex ) برای معرفی این صنعت لازم و ضروری است.

برگزاری نمایشگاه خدمات نمایشگاهی در کشور ضروری است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» عبد الکریم جلالی نایب رئیس انجمن برگزار کنندگان نمایشگاه های ایران در گفت و گوی اختصاصی با عصر نمایشگاه با ضروری دانستن برگزاری این نمایشگاه در کشور اظهار داشت: خدمات نمایشگاهی در ایران به جایگاهی رسیده است که نیاز به برگزاری نمایشگاه اختصاصی خود را برای معرفی توانمندی های موجود دارد.

    وی بحث غرفه سازی را در ایران مهمترین حوزه خدمات نمایشگاهی دانست و افزود: در این رویداد ضمن بها دادن به تمام شاخه های خدمات نمایشگاهی باید توجه ویژه ای به این بخش شود و در جهت بهبود توانمندی شرکت های غرفه ساز تلاش شود.

    جلالی برنامه ریزی جامع و متنوع را برای برگزاری این رویداد مهم دانست و اظهار داشت: برگزاری این رویداد برای صنعت نمایشگاه بسیار مهم است چرا برگزاری ناموفق این رویداد موضلی را به مشکلات این صنعت خواهد افزود از این جهت که صنعتی که نتواند برای خود نمایشگاه آبرومندی برگزار کند، نمی تواند به دیگر بخش ها خدمات مطلوبی ارائه دهد.

    مدیر عامل شرکت نمایشگاهی نمانگر این نمایشگاه را تاثیر گذار در معرفی خدمات نمایشگاهی دانست و اظهار داشت: این رویداد می تواند به انتقال دانش و تکنولوژی در خدمات صنعت نمایشگاهی در کشور منجر شود.

    جلالی در پایان با ابراز امیدواری در جهت برگزاری موفق این نمایشگاه اظهار داشت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این نمایشگاه به بهتربن شکل برگزار شود.

    شایان ذکر است نخستین دوره رویداد خدمات نمایشگاهی 18 الی 20 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های استان فارس و توسط شرکت دژکاویان ویراپاژ ( دکوپاژ ) برگزار می شود و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.iranstallex.com مراجعه نمایند.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت