با حضور فعال شرکت‏‌های ایرانی؛

برپایی نمایشگاه بین‏‌المللی گل و گیاه در ترکمنستان

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بین‏‌المللی گل و گیاه ترکمنستان با حضور مسئولان عالی رتبه، سفرا و دیپلمات‏‌های خارجی مقیم عشق‌‏آباد در سالن نمایشگاهی این کشور افتتاح شد.

برپایی نمایشگاه بین‏‌المللی گل و گیاه در ترکمنستان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه، تجهیزات پارکی و صنایع وابسته ترکمنستان عصر دیروز با قرائت پیام رئیس جمهور این کشور و با حضور تعدادی از شرکت‌های ایرانی به مناسبت روز جهانی زن آغاز بکار کرد.

    گفتنی است ،«قربانقلی بردی‏‌محمداف» رئیس جمهور ترکمنستان در این پیام بر اجرای طرح‌های عمرانی، ایجاد مناطق سبز، حفاظت از محیط زیست تاکید کرده و  آن را یکی از مهمترین اولویت‌های برنامه دولت این کشور عنوان کرد.

    وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه ترکمنستان یک اقدام مهم در راستای توسعه و گسترش همکاری‌های بین‌المللی شرکت‌های تخصصی گل و گیاه و صنایع وابسته آن می‏‌باشد.

    به گفته مسئولین اجرایی ترکمنستان ، این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ گیاه پروری و جلب مسئولین دولتی و مشارکت‏‌های مردمی در افزایش سرانه فضای سبز و حفظ محیط زیست برگزار شده است.

    در این نمایشگاه که در آن ده‌ها کشور از جمله ایران، ترکیه، هلند، روسیه، آذربایجان و برخی کشورهای اروپایی و آسیایی و شرکت های محلی ترکمنستان  حضور داشتند، اقلامی همچون گل و گیاهان آپارتمانی و فضای سبز، ‌گل‌های شاخه ‌بریده، خاک، کود، لوازم و ادوات باغبانی و انواع گلدان به نمایش گذاشته شده است.

    رئیس مجلس (پارلمان)، معاونان رئیس جمهور و تعدادی از وزرا و روسای نهادهای دولتی و بخش خصوصی ترکمنستان از غرفه‌های شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه گل و گیاه بازدید کردند.

    نمایشگاه بین‏‌المللی گل و گیاه ترکمنستان در محل سالن مجلل نمایشگاهی جدید سازمان اتاق صنایع و بازرگانی ترکمنستان در عشق‌آباد پایتخت این کشور به مدت 2 روز دائر می‌باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت