شهردار تبریز عنوان کرد؛

حضور در نمایشگاه‌های معتبر، زمینه‌ساز توسعه فعالیت‌های سرمایه‌گذاری و مشارکتی

عصر نمایشگاه- شهردار تبریز توسعه زمینه‌های سرمایه‌گذاری را ضرورت مهم تحقق برنامه‌های گردشگری عنوان کرد.

حضور در نمایشگاه‌های معتبر، زمینه‌ساز توسعه فعالیت‌های سرمایه‌گذاری و مشارکتی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز،صادق نجفی در جمع معاونان و مدیران شهرداری تبریز با بیان این‌که  در هفته‌های اخیر شاهد حضور موفق تبریز در مناسبات بین‌المللی و نمایشگاه‌های مهم گردشگری بوده‌ایم، اظهار داشت: این حضور موفق قطعا می‌تواند مقدمات حضور فعالان اقتصادی را در شهر تبریز فراهم کند؛ بنابراین باید ساز و کار اداری را برای روان‌سازی فعالیت‌های سرمایه‌گذاری و مشارکتی فراهم کنیم.

    وی با اشاره به این‌که اهداف گردشگری سال 2018 میلادی، بسیار گسترده‌تر از آن است که با میدان‌داری یک سازمان، محقق شود، اضافه کرد: خوشبختانه ستاد ویژه‌ای که در قالب یک کارگروه همدل و هماهنگ در استان آغاز به کار کرده، به خوبی توانسته برنامه‌های متعدد این چشم‌انداز را تفکیک و مدیریت کند.

    شهردار تبریز اضافه کرد: در این راستا شهرداری تبریز تدوین مشوق‌ها و تسهیلات ویژه سرمایه‌گذاری را به تناسب کارکرد هر یک از معاونت‌ها، مناطق دهگانه و سازمان‌ها را مورد توجه قرار داده است.

    وی در در ادامه نوروز 94 را مقدمه مهم برنامه‌های گردشگری 2018 خواند و با اشاره به برنامه‌های شهرداری در این مورد، اظهار داشت: عموم اقدامات زیباسازی، گلکاری و طراحی المان، باید از ابتکار و خلاقیت لازم برخوردار باشد؛ در غیر این صورت جز اقدامات مقطعی و کلیشه‌ای، دستاوردی نخواهیم داشت.

    نجفی ادامه داد: اجرای اقدامات عملیاتی و برنامه‌های محتوایی و فرهنگی، در بخش‌های مختلف فضای‌سبز و زیباسازی باید زمینه‌های رضایت شهروندان و سهولت گردشگران را فراهم کند.

    شهردار تبریز متذکر شد: برنامه‌های گسترده‌ای که امروز شهرداری در پروژه‌هایی از قبیل سامان‌دهی محدوده موزه قاجار و بهسازی مجموعه مقبره‌الشعرا مورد توجه قرار داده، در آینده‌ای نزدیک، به دستاورد‌های مهم فرهنگی و اقتصادی شهر تبدیل خواهد شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت