رئیس اداره ارشاد آستارا بیان کرد

آستارا میزبان نخستین نمایشگاه عکس موبایل دانش‌آموزی

عصر نمایشگاه- رئیس اداره ارشاد آستارا گفت: شهرستان آستارا میزبان نخستین نمایشگاه عکس موبایل دانش‌آموزی در سطح استان گیلان بود.

آستارا میزبان نخستین نمایشگاه عکس موبایل دانش‌آموزی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،ابوطالب جوان اظهار داشت: اداره ارشاد این شهرستان در راستای ارزش‌گذاری به ساحت مقدس هنر و تشویق هنرمندان بومی شهرستان به تولید آثار هنری در طول سال اقدام به برگزاری سه نمایشگاه عکس کرد.

    رئیس اداره ارشاد آستارا تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌های عکس و دیگر فعالیت‌های هنری که توسط این نهاد صورت می‌گیرد در کشف استعدادهای هنری شهرستان، ایجاد فضای هنری و آشنایی هنرمندان با یک دیگر ثمربخش است.

    جوان وجود چنین نمایشگاه‌هایی را مفید ارزیابی کرد و افزود: هنرمندان عکاس این شهرستان به ویژه نوجوانان و جوانان به واسطه برپایی نمایشگاه عکس؛ هنر و استعداد خود را به معرض نمایش عموم می‌گذارند.

    این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اداره ارشاد آستارا در راستای همکاری با دیگر دستگاه‌های اداری در مناسبت‌های ویژه سال نظیر دهه مبارک فجر، هفته منابع طبیعی و هفته بزرگداشت مقام شامخ شهدا اقدام به برپایی نمایشگاه عکس در سطح شهرستان کرد که با استقبال خوب شهروندان همراه بود.

    جوان با اشاره به دواردهمین دوره از فعالیت کانون فیلم و عکس شهرستان اظهار کرد: برپایی نشست‌های نقد عکس، کارگاه‌های آموزش مبانی عکاسی و برگزاری اردوهای تفریحی و هنری در دامن طبیعت با هدف ثبت و ضبط صحنه‌های هنری از جمله برنامه‌هایی است که توسط این کانون در طول سال انجام می‌شود.

    وی به برپایی نخستین نمایشگاه عکس موبایل دانش‌آموزی در سطح استان گیلان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه به همت دانش‌آموزان و نوجوانان آستارایی با نگاهی به طبیعت در گالری معراج اداره ارشاد این شهرستان برپا بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت