آغاز به کار چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت سیمان اصفهان

عصر نمایشگاه- چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت سیمان اصفهان با حضور مقامات کشوری و استانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان گشایش یافت و در آن ده ها کارخانه، واحد تولیدی، واحد های تحقیقاتی و دانشگاهی و همچنین شرکت ها و واحدهای صنعتی و اقتصادی داخلی و خارجی نوین ترین صنایع،ماشین آلات و تجهیزات صنعت سیمان را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

آغاز به کار چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت سیمان اصفهان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  ایلنا؛در این نمایشگاه که تا 11 شهریورماهدر محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان برپا خواهد بود، بیش از یکصد شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای فرانسه،سوئد،ژاپن،آلمان،ایتالیا،ترکیه،امریکا،تایوان،استرالیاوامارات متحده عربی حضور و مشارکت دارند.

    برگزاری چهارکارگاه تخصصی با موضوع نقش برجام وتاثیر آن برتحولات منطقه درصنعت سیمان و نقش آن دربخش صادرات، انتظارصنعت سیمان ازدولت دوازدهم، بحث حمل ونقل ترکیبی وحمایتهای تشویقی دولت و  گسترش استفاده  در فرهنگ جاده سازی وبازار سازیهای جدید و تنوع تولید در سیمان از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

    ارائه راهکارهای کاهش آلایندگی هوا در کارخانه های تولید سیمان، حفظ محیط زیست، اشتغالزایی، افزایش صادرات، افزایش راندمان تولید داخلی، آشنایی شرکت های ایرانی با آخرین تکنولوژی های روز دنیا در صنعت سیمان وبتن و ایجاد زمینه تبادل اطلاعات و تجربیات بین متخصصان و تولیدکنندگان سیمان و بتن، مهمترین اهداف برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی سیمان اصفهان است.

    قرار است در روزهای برگزاری این نمایشگاه چند هیئت تجاری و بازرگانی از کشورهای همسایه از نمایشگاه بازدید کرده و با تولید کنندگان سیمان کشورمان وارد مذاکره شوند.

    محمود بندرچی مدیرعامل شرکت رستاک پاد ویژن و مجری این نمایشگاه با بیان اینکه تولید سیمان کشور64 میلیون تن است، گفت: بیش از 70 کارخانه سیمان فعال در کشور وجود دارد که در کنار آن 15 پروژه هم در حال انجام است؛ البته تولید کشور در سال 95 نسبت به دو سال قبل از آن 6 درصد کاهش یافته است.

    وی با اشاره به وضعیت نامناسب صادرات سیمان اظهار داشت: بازارهای صادراتی در حاشیه خلیج‌فارس، آسیای میانه و آفریقا از جمله مقصدهای سیمان صادراتی ایران است؛ چین، امریکا، هند و ترکیه از تولیدکنندگان عمده سیمان هستند که تولید آن‌ها بیش از ایران است.

    مدیرعامل شرکت رستاک پاد ویژن با بیان این که تولید سیمان در چشم‌انداز 1404 صد میلیون تن پیش‌بینی شده است، افزودسمیناری با موضوع بررسی شرایط رکود بازار سیمان در داخل و بازارهای جدید برای صادرات در کنار نمایشگاه برگزار می‌شود.

    به گفته بندرچی، کارخانه جات سیمان، شرکت‌های مهندسان مشاور سازه، خدمات فنی و مهندسی، ماشین سازان، تأسیسات آب‌رسانی، فیلتراسیون و محیط‌زیست، اتوماسیون صنعتی، لوازم آزمایشگاهی، قطعات ریخته‌گری، کیسه‌های سیمان، معادن و شرکت‌های بازاریابی از جمله زیرگروه‌های این نمایشگاه هستند.

    چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت سیمان اصفهان ازفردا تا 11 شهریورماه هر روز از ساعت16 تا 22 درمحل نمایشگاه های بین المللی اصفهان واقع در پل شهرستانی آماده بازدید علاقمندان است

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت