معرفی محصولات جدید آرکاس در نمایشگاه IFA ۲۰۱۷

عصر نمایشگاه- کمپانی آرکاس، یکی از ده‌ها شرکتی است که به نمایشگاه ایفا برلین آمده است. آنا روز گذشته میزبان یک رویداد خبری بودند و از تازه‌ترین دستاوردهای خود پرده برداری کردند. در ادامه تمامی محصولات جدید آرکاس در نمایشگاه IFA ۲۰۱۷ را می‌توانید مشاهده کنید.

معرفی محصولات جدید آرکاس در نمایشگاه IFA ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از جی پلاس ، آرکاس یک برند فرانسوی است که معمولا محصولات آن با توجه به قیمت کمی که دارند، به شدت مورد توجه اصحاب رسانه قرار می‌گیرند. این کمپانی در نمایشگاه ایفا برلین شرکت کرده است و تازه‌ترین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار داده است. در این مقاله قصد داریم با تمامی محصولات جدید آرکاس در نمایشگاه IFA 2017 ‌آشنا شویم.

    آرکاس در کنفرانس خبری خود از یک گوشی ارزان قیمت خانواده Access خود همراه با یک مدل کمی گران‌تر به نام Core 50 رونمایی کرده است. خانواده تنومند Sense به یک گوشی جدید و یک تبلت تازه خوش آمد گفته‌اند، در حالی که آن‌ها از آرکاس دیاموند آلفا پلاس و تبلت 10.1 اینچی آرکاس دیاموند تب نیز پرده‌برداری کرده‌اند.

    محصولات جدید آرکاس در نمایشگاه IFA 2017

    آرکاس اکسس و آرکاس کور

    آرکاس اکسس (Archos Access)‌ ارائه کننده 4 مدل مختلف از نظر اندازه شامل 4، 4.5، 5 و 5.5 اینچی با وضوح FWVGA است. یک پردازنده‌ی 4 هسته‌ای همراه با رم 1 گیگابایت و حافظه 8 گیگابایتی نیز در زیر قاب اکسس نهفته است. قیمت این گوشی نیز از 49.99 یورو برای نسخه 4 اینچی آغاز شده و تا 79.99 یورو برای نسخه 5.5 اینچی آن افزایش پیدا می‌کند.

    آرکاس اکسس - محصولات جدید آرکاس در نمایشگاه IFA 2017

    اکسس

    آرکاس کور 50 (َArchos Core 50) همانطور که گفته شد مدل کمی گران‌تر از اکسس است. این گوشی از یک نمایشگر 5 اینچی IPS اچ دی و چیپست 4 هسته‌ای در زیر قاب خود بهره می‌برد. آرکاس قرار است دو مدل مختلف از کور 50 را وارد بازار کند. یکی از آن‌ها به رم 2 گیگابایتی، دوربین 13 مگاپیکسلی پشتی و دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی مجهز است و مدل ارزان قیمت‌تر 100 یورویی آن نیز با یک رم 1 گیگابایتی و دو دوربین 8 و 2 مگاپیکسلی در پشت و جلوی خود به فروش خواهد رسید.

    آرکاس کور 50 - محصولات جدید آرکاس در نمایشگاه IFA 2017

    کور 50

    از آنجایی که این دیوایس‌ها برای کاربران رده ابتدایی به تولید رسیده‌اند، آرکاس آن‌ها را با رنگ بندی متفاوت از رنگ‌های متداول بازار به عرضه می‌کند. مدل اکسس در رنگ‌های مشکی، آبی و زرد به فروش خواهد رسید، این درحالیست که مدل کور 50 در سه رنگ مشکی،‌ خاکستری و قرمز قابل عرضه است.

    خانواده آرکاس سنس

    آرکاس سنس 47 ایکس (Archos Sense 47X) یک گوشی مقاوم در برابر ضربه است که با قیمت 129.99 یورو به فروش خواهد رسید. با پرداخت این قیمت شما یک نمایشگر 4.7 اینچی IPS‌ اچ دی، رم 1 گیگابایتی و باتری 3000 میلی‌آمپری را در اختیار خواهید داشت.

    آرکاس سنس 47 ایکس - محصولات جدید آرکاس در نمایشگاه IFA 2017

    سنس 47 ایکس

    آرکاس سنس 101 ایکس (Archos Sense 101X) یک تبلت جذاب مقاوم در برابر ضربات است. این تبلت به یک نمایشگر 10.1 اینچی، رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی تجهیز شده است. اما اگر 32 گیگابایت فضای مورد نیاز شما برای یک تبلت نیست، آرکاس قابلیت پشتیبانی از کارت میکرو اس دی را نیز در محصول جدید خود تعبیه کرده است. ظرفیت باتری این محصول 6000 میلی‌آمپر ساعت است و به نقل از آرکاس، شما می‌توانید در شرایط آب و هوایی بد نیز با آرامش خاطر از تبلت سنس 101 ایکس استفاده کنید.

    آرکاس سنس 101 ایکس - محصولات جدید آرکاس در نمایشگاه IFA 2017

    سنس 101 ایکس

    خانواده آرکاس دیاموند

    شاید آرکاس از مجموعه‌ای از دیوایس‌های مقرون به صرفه خود در این رویداد پرده برداری کرده باشد، اما آن‌ها نسخه‌ی به‌روزشده‌ای از گوشی پرچمدار آرکاس دیاموند آلفا خود را نیز معرفی کرده‌اند. این مدل که آرکاس دیاموند آلفا پلاس (+Diamond Alpha) نام دارد حاوی یک نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی است. چیپست قدرت دهنده‌ی آن اسنپدراگون 653 (یک نسخه بهبودیافت نسبت به اسنپدراگون 652 موجود در گوشی دیاموند آلفا) است و یک رم 6 گیگابایتی نیز در کنار آن فعالیت می‌کند. قیمت این گوشی 399 یورو خواهد بود. شکل ظاهری آن در واقع شبیه به زت دی ای نوبیا زد 17 مینی است که اوایل امسال معرفی شد.

    آرکاس دیاموند آلفا پلاس - محصولات جدید آرکاس در نمایشگاه IFA 2017

    دیاموند آلفا پلاس

    آرکاس دیاموند تب (Archos Diamond Tab) نیز یک تبلت 10.1 اینچی با مشخصاتی مناسب و قیمتی رقابتی است. در زیر قاب این تبلت یک پردازنده 6 هسته‌ای همراه با پردازشگر Mali-T860 مبتنی بر چیپست Rockchip 3399 تعبیه شده است. حافظه رم آن 4 گیگابایت بوده و فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی نیز قابل ارائه به کاربران است. نمایشگر این تبلت ارائه کننده وضوح عالی +QHD معادل 2560×1600‌ پیکسل است که می‌تواند از آن گزینه‌ای مناسب برای عاشقان فیلم‌ها بسازد. یک باتری با ظرفیت 6.600 میلی‌آمپر ساعت نیز وظیفه‌ی تامین انرژی مورد نیاز را بر عهده خواهد داشت. جالب اینجاست که قیمت این تبلت جذاب تنها 299.99 دلار است.

    آرکاس دیاموند تب - محصولات جدید آرکاس در نمایشگاه IFA 2017

    دیاموند تب

    تمامی محصولات جدید آرکاس در نمایشگاه IFA 2017 از ماه اکتبر پیش رو در قاره اروپا به فروش خواهند رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت