سیزدهمین نمایشگاه ماشین‌آلات و ادوات و نهاده‌های کشاورزی در گلستان برگزار می شود

عصر نمایشگاه- مدیر مکانیزاسیون جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: سیزدهمین نمایشگاه ماشین‌آلات و ادوات و تجهیزات و نهاده‌های کشاورزی در ۱۱ مهرماه سال جاری در گلستان افتتاح می‌شود.

سیزدهمین نمایشگاه ماشین‌آلات و ادوات و نهاده‌های کشاورزی در گلستان برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  خبرگزاری فارس از گرگان، عیدمحمد فاروقی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: سیزدهمین نمایشگاه ماشین‌آلات و ادوات و تجهیزات و نهاده‌های کشاورزی در 11 مهرماه سال جاری با حضور مقامات کشوری و استانی  در گلستان افتتاح می‌شود.

    وی تصریح کرد: در راستای برگزاری مطلوب سیزدهمین نمایشگاه ماشین‌آلات و ادوات و نهاده‌های کشاورزی سه جلسه کارشناسی و ستادی برگزار کردیم.

    *69 غرفه از شرکت‌ها و نهاده‌های دولتی در نمایشگاه ماشین‌آلات و ادوات و نهاده‌های کشاورزی ثبت‌نام کردند

    مدیر مکانیزاسیون جهاد کشاورزی استان گلستان ابراز کرد: طی چهار ماه گذشته ثبت‌نام در این نمایشگاه آغاز شده بود و تاکنون 69 غرفه از شرکت‌ها و نهاده‌های دولتی در نمایشگاه ماشین‌آلات و ادوات و نهاده‌های کشاورزی ثبت‌نام کردند.

    فاروقی خاطرنشان کرد: سعی و تلاش ما بر این بوده است که حضور شرکت‌هایی که ماشین‌آلات و ادوات نوین دارند و با سیاست‌های نوین تطابق بیشتری دارند اولویت قرار داده شوند.

    وی اذعان کرد: توسعه کشاورزی حفاظتی، توسعه کشت‌های نشایی و سیستم‌های نوین آبیاری و بهره‌وری بالای سم‌پاش‌ها با بوم بلند را دستور کار خود قرار دادیم و سعی شده است که در گام نخست اولویت نیازهای استان گلستان در این نمایشگاه گنجانده شود.

    * استان گلستان یکی از استان‌های مطرح و مهم در تولیدات کشاورزی است/ در سال گذشته اکثریت غرفه‌داران نمایشگاه از استقبال مردم رضایت داشتند

    مدیر مکانیزاسیون جهاد کشاورزی استان گلستان تصریح کرد: از تمام تولیدکنندگانی که ادوات و ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی را از خارج به داخل کشور می‌کنند با توجه به اینکه استان گلستان یکی از استان‌های مطرح و مهم در تولیدات کشاورزی و همچنین در برگزاری نمایشگاه از برترین‌های استان در کشور معرفی شده است توقع و انتظار داریم حضور فعالی داشته باشند.

    فاروقی بیان کرد: کشاورزان استان گلستان استقبال گسترده و بی‌نظیری از نمایشگاه ماشین‌آلات و ادوات و نهاده‌های کشاورزی دارند به طوری که در سال گذشته اکثریت غرفه‌داران نمایشگاه از استقبال مردم رضایت داشتند.

    وی از تولیدکنندگان ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی  استان گلستان خواست تا این فرصت بوجود آمده را مغتنم بشمارند و نسبت به شرکت در نمایشگاه ماشین‌آلات و ادوات و نهاده‌های کشاورزی اقدام کنند.

    * 180 دستگاه ریزدانه‌کار را در استان گلستان توزیع شد

    مدیر مکانیزاسیون جهاد کشاورزی استان گلستان اذعان کرد: در سال جاری در راستای تقویت مکانیزاسیون و ورود فناوری‌های نوین 180 دستگاه ریزدانه‌کار را در سطح استان گلستان توزیع کردیم.

    فاروقی خاطرنشان کرد: ریزدانه‌کارها قادر هستند بذور محصولات زراعی نظیر غلات، دانه‌های روغنی، کلزا، سویا و غیره را به صورت کشت انجام دهند و از دیگر مزیت‌های ریزدانه‌کارها می‌توان به تنظیم عمق کاشت و فاصله کاشت و میزان بذر مصرفی توسط ریزدانه‌کارها اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت