رونمایی های جدید در نمایشگاه آیفا ۲۰۱۷

عصر نمایشگاه- نمایشگاه سالانه آیفا در برلین امسال نیز محل رونمایی هایی جدیدی در حوزه تجهیزات الکترونیکی و گجت ها است.

رونمایی های جدید در نمایشگاه آیفا ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری لعصرنمایشگاه»به نقل ایرنا ،‌ نمایشگاه سالانه آیفا از معتبرترین نمایشگاه هایی محسوب می شود که در آن گوشی های هوشمند، انواع تبلت، کامپیوترهای شخصی، تلویزیون‌ها و تجهیزات پوشیدنی معرفی و رونمایی می شوند. برخی از گجت های مورد توجه در این نمایشگاه که اول سپتامبر آغاز به کار کرد، به شرح زیر است:
    1- ساعت Gear Sport
    ساعت Gear Sport محصولی جدید و مناسب فعالیت های ورزشی است. این گجت در نگاه اول شبیه به Gear S3 است، اما امکانات جدیدی را در اختیار می‌گذارد. این گجت ضد آب، به یک GPS‌ مجهز شده و قادر است ضربان قلب را اندازه‌گیری و فعالیت کاربر را به‌طور خودکار اندازه‌گیری کند. همچنین با هردو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد. قرار است این محصول شرکت سامسونگ در پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه شود.
    2- هدفون بی‌سیم BeoPlay E8
    این هدفون بی‌سیم ظاهری زیبا دارد و در آیفا 2017 به سرعت سایر رقبا را از میدان به در کرد. این هدفون به ویژگی Transparency مجهز است که هنگام پخش موسیقی، صداهای اضافی محیط را حذف می‌کند. همچنین کنترل تماس‌های ورودی و موسیقی در آن با استفاده از یک صفحه لمسی انجام می‌شود. قرار است این هدفون بی‌سیم محصول شرکت Bang & Olufsen ماه اکتبر به بازار عرضه شود.
    3- لپ‌تاپ Chromebook 15
    لپ‌تاپ Chromebook از مدت‌ها قبل به عنوان یک کامپیوتر ارزان و کارآمد شناخته شده است. اما مشکل اینجاست که ظاهر این لپ‌تاپ نیز همواره ارزان قیمت به‌نظر می‌رسد. اما اکنون شرکت Acer نسل جدید این لپ‌تاپ را با ظاهری متفاوت رونمایی کرده است. این لپ‌تاپ که از جنس آلومینیوم ساخته شده، با یک نمایشگر 15.6 اینچی تصویری با وضوح 1080 پیکسل، 8 گیگابایت حافظه رم و سیستم‌عامل ChromeOS تمام امکانات موردنیاز کاربر را در اختیار می‌گذارد. عمر باتری نسل جدید این لپ‌تاپ نیز به 12 ساعت رسیده است.
    4- بلندگوی GA10
    بلندگوی جدید قلب تپنده Google Home را دارد که به همراه Google Assistant به دستورالعمل‌های صوتی کاربر پاسخ می‌دهد. با وجود این از فناوری بهتری برای پخش صدا بهره می‌برد و به دو توییتر 20 میلی‌متری و یک ووفر 8 سانتی‌متری مجهز است. ظاهر مکعبی شکل این بلندگو نیز جذاب است، اما هنوز قیمت نهایی این محصول شرکت پاناسونیک مشخص نشده است.
    5- تلویزیون Eclipse Beovision
    این تلویزیون محصول مشترک شرکت دانمارکی Bang & Olufsen و شرکت کره‌ای LG است. نمایشگر 4k OLED این تلویزیون از ویژگی‌های Dolby Vision، و webOS پشتیبانی می‌کند و با پخش Chromcast، AirPlay و Bluetooth سازگاری دارد. اما آنچه موجب تفاوت این تلویزیون با سایر محصولات مشابه شده است، فناوری پیشرفته پخش صدای آن است. این تلویزیون به بلندگوهای BeoLab شرکت Bang & Olufsen مجهز است و از فناوری 450 وات 3 کاناله SoundCentre بهره می‌برد.
    قرار است مدل 55 اینچی این تلویزیون از ماه سپتامبر در اروپا عرضه شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت