اولین نمایشگاه بین‌المللی تکنولوژی سرامیک کشور در اصفهان برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- اولین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی سرامیک (CeramTech ۲۰۱۷) با برند "سرامتک" در تاریخ ۱۵ تا ۱۸ شهریور ماه با حضور ۱۳۰ شرکت داخلی و خارجی در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان گشایش می یابد.

اولین نمایشگاه بین‌المللی تکنولوژی سرامیک کشور در اصفهان برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  خبرگزاری ایمنا، این نمایشگاه در اولین دوره برگزاری خود میزبان شرکت هایی از استان های اصفهان، یزد، تهران، قزوین، خراسان رضوی، سمنان و کرمان و نمایندگی فروش محصولات کشورهای ایتالیا، اسپانیا، چین، انگلستان، ترکیه و آلمان در فضایی به مساحت 8000 مترمربع خواهد بود.
    مشارکت کنندگان این نمایشگاه همگی از تأمین‌کنندگان مواد اولیه و مواد معدنی، تولیدکنندگان ماشین‌آلات خط تولید، تولیدکنندگان لعاب، دستگاه‌های چاپ دیجیتال، شرکت‌های طراحی، شرکت‌های مشاور و خدمات مهندسی، شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات اتوماسیون صنعتی، شرکت‌های پخت سوم و شرکت‌های تولید نسوز هستند که برای اولین بار در فضایی کاملاً تخصصی و ویژه، مواد اولیه و تکنولوژی های روز صنعت سرامیک و شاخه کاری خود را به نمایش می گذارند. 
    گفتنی است این نمایشگاه همزمان با چهارمین کنگره سراسری صنعت کاشی، سرامیک و چاپ دیجیتال برگزار می شود. میزبانی این کنگره که در تاریخ 15 تا 18 شهریور ماه در محل سالن همایش های اتاق بازرگانی برگزار خواهد شد، برای اولین بار به اصفهان رسیده و از طریق رایزنی های انجام شده با نمایشگاه اصفهان همزمان شده است. 
    رؤسای انستیتو تکنولوژی سرامیک اسپانیا، رؤسای مرکز سرامیک بولونیا کشور ایتالیا، رییس انجمن علمی سرامیک ایران، رییس انجمن صنفی کاشی و سرامیک تزیینی و رییس انجمن لعاب و رنگ‌دانه‌های تزیینی ایران از مهمانان ویژه اولین نمایشگاه تکنولوژی سرامیک به شمار می روند که همزمان با نمایشگاه، از پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان نیز بازدید به عمل می آورند.
    در ایام برگزاری نمایشگاه سرامتک، همه روزه دو سرویس رایگان رفت و برگشت از استان یزد به اصفهان به منظور رفاه حال بازدیدکنندگان متخصص و صنعتگران این استان در نظر گرفته شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت