مشارکت شرکت‌های داخلی و خارجی در نمایشگاه چاپ ۹۶ افزایش یافته است

عصر نمایشگاه- نمایشگاه چاپ ۹۶ بزرگ‌ترین نمایشگاه از نظر میزان بازدیدکننده و فضا نسبت به دوره‌های قبل خواهد بود.

مشارکت شرکت‌های داخلی و خارجی در نمایشگاه چاپ ۹۶ افزایش یافته است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛ ابوالفضل ایمنی مدیر روابط عمومی بیست و چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی  درباره این نمایشگاه گفت: در بیست و چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی روی بازدیدکنندگان تخصصی نمایشگاه تمرکز کردیم. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تمام مراکز صنعتی در زمینه بیست و چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی کار تبلیغات انجام دادیم. بدین منظور سیستمی برای بازدید از نمایشگاه طراحی کرده‌ایم. بیست و چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی را دو روز جلوتر از موعد مقرر یعنی در روزهای 22 تا 25 آذر ماه سال جاری برگزار می‌کنیم. این جابه‌جایی زمانی بدین منظور اتفاق افتاد که بازدیدکنندگان زمان بیشتری برای بازدید داشته باشند با توجه به اینکه در این مدت تعطیلات هست و بازدیدکنندگان در این ایام فرصت بیشتری برای بازدید دارند.

    وی افزود: هم اکنون برای حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف در بیست و چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی رایزنی می‌کنیم. امکان دارد 2 تا 3 کشور علاوه بر کشورهایی که در دوره قبل نمایشگاه حضور داشتند در این دوره حاضر شوند. هم‌اکنون کشورهای عراق و افغانستان به دلیل همجواری با کشورمان و منطقه کردستان عراق علاوه بر هیئت عراقی در بیست و چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی حاضر می‌شوند. همچنین قصد داریم برای حضور کشورهای اروپایی در نمایشگاه مذاکراتی انجام دهیم البته، مذاکرات اولیه با کشورهای ایتالیا و آلمان در حال انجام است.

    مدیر روابط عمومی بیست و چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی درباره سرمایه‌گذاران خارجی بیان کرد: مشارکت‌کنندگان و سرمایه‌گذاران  اروپایی در زمینه صنعت چاپ هم در بیست و چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی حاضر می‌شوند. با توجه به اینکه زمان برگزاری نمایشگاه با پایان سال میلادی فاصله دارد مطمئنا کشورهای اروپایی از این دوره نمایشگاه استقبال بهتری می‌کنند. تاکنون بیش از 500 شرکت داخلی برای حضور در نمایشگاه پیش‌ثبت‌نام کردند. میزان پیش‌ثبت‌نام کشورهای خارجی در نمایشگاه امسال 5 هزار مترمربع است. مطمئنا نمایشگاه بیست و چهارم بزرگ‌ترین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی از نظر میزان بازدیدکننده و فضا نسبت به دوره‌های قبل خواهد بود. امسال با توجه به اینکه از نمایشگاه استقبال بسیار خوبی کردند و 5 هزار مترمربع پیش ثبت‌نام نمایشگاه بود یک سالن به تعداد سالن‌های نمایشگاه افزوده شد. پیش‌بینی می‌شود 2 تا 3 سالن دیگر هم به مجموع سالن‌های برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی افزوده شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت