بازاریابی مبل و منبت ملایر با برپایی نمایشگاه فصلی محقق می شود

عصر نمایشگاه- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: برپایی نمایشگاه های فصلی مبل و منبت در ملایر بسیار ضروری است چراکه بازاریابی برای این صنعت با ایجاد نمایشگاه فصلی آسان تر محقق می شود.

بازاریابی مبل و منبت ملایر با برپایی نمایشگاه فصلی محقق می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از ایرنا ؛ حجت الاسلام احد آزادی خواه روز چهارشنبه در آیین اعطای نشان ملی مبل و منبت در جشنواره ملایر، شهر ملی مبل و منبت اظهار کرد: در صنعت مبل و منبت باید بازار کشور عراق را در دست بگیریم و روی صادرات این محصول به کشورهای منطقه تلاش کنیم.
    وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد و توسعه صادرات افزود: اقتصاد باید صادرات محور باشد و در این صنعت باید صادرات را ایجاد و توسعه دهیم.
    حجت الاسلام آزادی خواه با بیان اینکه ما هنوز صادرات در حوزه مبل و منبت نداریم بیان کرد: باید زمینه های لازم و بازار برای این صنعت فراهم و تسهیلات به صنعتگران این هنر اعطا شود.
    سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم از معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی کشور درخواست کرد: در حوزه بسته بندی، دکوراسیون و برندینگ خلاء داریم که باید به حد استاندارد برسیم و استاندار سازی باید از طریق شما انجام شود.
    حجت الاسلام آزادی خواه همچنین بر لزوم بیمه صنعتگران مبل و منبت ملایر تاکید کرد و گفت: بیمه صنایع دستی هم اکنون الزام و ابلاغ شده و امیدواریم به قید فوریت بیمه مشاغل خانگی، صنایع دستی، فرش و سبد بافی انجام شود.
    وی افزود: با تلاش نمایندگان مجلس 400 میلیارد ریال اعتبار برای بهداشت و درمان این شهرستان و 160 میلیارد ریال برای یارانه کشمش جذب شده است.
    حجت الاسلام آزادی خواه گفت: به جد پیگیری ایجاد و راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایرهستیم و این شهرستان باید جراح و متخصص قلب داشته باشد.
    اردیبهشت ماه امسال با دستور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور، ملایر به عنوان شهر ملی مبل و منبت در فهرست شهرهای ملی صنایع دستی ایران به ثبت رسید.
    به همین منظور 15 شهریور ماه امسال نخستین جشنواره مبل و منبت ملایر برگزار می شود که تا 24 شهریور ماه ادامه دارد.
    در حال حاضر حدود هشت هزار کارگاه تولید مبل و منبت شناسنامه دار در شهرستان ملایر فعال است و بیش از چهار هزار و 300 تن به صورت مستقیم در این صنعت فعالیت می کنند.
    ملایر قطب تولید مبل و منبت کشور است و با وجود بیش از 100 نمایشگاه در بازار مبل این شهر، سالیانه بین 70 تا 80 هزار دست مبلمان در این شهرستان ملایر تولید و به داخل و خارج از کشور صادر می شود.
    شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت