شصتمین نمایشگاه طلا و جواهر بانکوک بازگشایی شد

عصر نمایشگاه- صبح امروز شصتمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر و سنگهای قیمتی بانکوک با حضور مقامات سلطنتی و دولتی و با مشارکت بیش از ۹۰۰ شرکت داخلی و خارجی در محل نمایشگاه بین المللی این شهر برگزار شد.

شصتمین نمایشگاه طلا و جواهر بانکوک بازگشایی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از  طلا، شصتمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر بانکوک صبح امروز طی مراسمی با حضور شاهزاده "سیریواناری ناریراتانا" در سالن سلطنتی سازمان تجارت جهانی بانکوک آغاز به کار کرد.

    دراین مراسم که با نمایش جواهرات برندهای مطرح در این نمایشگاه همراه بود؛ "آپیرادی تانتراپورن" وزیر بازرگانی تایلند طی سخنانی اعلام کرد: سنگهای قیمتی و صنایع طلائی تایلند بخش مهمی از تجارت و صادرات این کشور را تشکیل می دهند و این صنعت سومین رتبه بعد از صنعت خودرو و الکترونیک را به خود اخصاص داده است.

    وی افزود: این بخش خاص، یک راهبرد کلیدی است که اقتصاد این کشور را با تولید درآمد مناسب برای بیش از یک میلیون نفر از صنعتگران و کارگران ماهر مواجه می سازد و  در سال این صنعت بیش از 14 میلیارد دلار ارزش صادرات را به دست آورده  و برای 7 ماه اول سال 2017، این صنعت تاکنون حدود 7 میلیارد دلار را کسب کرده است.

    وزیر بازرگانی تایلند با اشاره به سابقه34 ساله برگزاری این نمایشگاه خاطرنشان کرد: نمایشگاه جواهرات و سنگهای قیمتی بانکوک، نقش مهمی در ایجاد تایلند به عنوان یک مقصد قابل اعتماد برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان که مایل به گسترش تجارت و ایجاد شبکه های تجاری با معامله گران بین المللی هستند، ایفا می کند. همچنین دراین کشور طراحان ستاره ای در حال افزایش است تا خلاقیت الهام بخش و خلاقیت های برجسته ای را برای مخاطبان جهانی خود به نمایش بگذارد.
    شصتمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر بانکوک با بیش از 900 تولید کننده، صادرکننده و تامین کننده مصنوعات طلا و جواهر از سراسر تایلند و کشورهایی از جمله ایالات متحده آمریکا، چین، ژاپن، هنگ کنگ، هند، سریلانکا، ایران و کشورهای آسه آن که از طیف وسیعی از سنگهای قیمتی و جواهرات و همچنین محصولات مربوطه که 2200 کابین را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهد.

    در این نمایشگاه طبق برآورد مسئولین برگزاری آن، انتظار می رود بیش از 20 هزار بازدید کننده از تمام سراسر جهان ازآن بازدید کنند.
    نمایشگاه جواهرات و سنگ های قیمتی بانکوک از امروز 15 شهریور تا 19 شهریور(6 تا10 سپتامبر 2017) در سالن 1-3، واقع در نمایشگاه سازمان تجارت جهانی بانکوک برگزار می شود. این نمایشگاه برای مذاکرات تجاری در تاریخ 6 الی 8 سپتامبر، ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر  و برای عموم مردم در تاریخ 9 سپتامبر 10 تا 6 بعدازظهر باز است و 10 سپتامبر، ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر آماده پذیرایی از بازدید کنندگان است.

    این رویداد پنج روزه که توسط وزارت بازرگانی بین المللی وزارت بازرگانی برگزار می گردد با هدف کسب بازارهای جهانی جواهر و سنگهای قیمتی در پایتخت تایلند برگزار می گردد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت