مدیرعامل شرکت هفتواد

رضایت کامل مشارکت کنندگان از نمایشگاه ساختمان کرمان

عصر نمایشگاه- شرکت های مشارکت کننده در پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان کرمان از میزان بازدید کنندگان روزهای گذشته نمایشگاه رضایت کامل داشتند.

رضایت کامل مشارکت کنندگان از نمایشگاه ساختمان کرمان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰:۰۰

    مهدیه علی احمدی مدیرعامل شرکت هفتواد برگزار کننده پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان کرمان در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری عصر نمایشگاه با بیان این مطلب افزود: این رویداد تخصصی در حالی برگزار می شود که تمام 8000 متر مربه فضای در نظر گرفته شده برای نمایشگاه غرفه سازی شده است و تعدادی از شرکت ها هم فضای باز موجود در محوطه نمایشگاه غرفه های خود را برپا کرده اند.
    وی این نمایشگاه را بسیار موفق دانست و عنوان کرد: در 3 روز گذشته این رویداد اکثر قریب به اتفاق مشارکت کنندگان از حضور در نمایشگاه رضایت کامل داشته اند و طبق اخباری که از مشارکت کنندگان داریم اکثر آنها موفق به امضای قرار داد های تجاری با فعالان این حوزه در کرمان و خارج از استان شده اند.
    احمدی با اشاره به 180 شرکت حاضر در این رویداد خاطر نشان کرد: علاوه بر شرکت های توانمند داخلی نمایندگانی از شرکت های خارجی از کشور های امریکا، فلاند، ترکیه، اتریش و... هم حضور دارند و به ارائه خدمات و توانمندی های خود می پردازند.
    این فعال صنعت نمایشگاهی مشارکت شرکت های حاضر در نمایشگاه را بسیار خوب عنوان کرد و اظهار داشت: بسیاری از شرکت های که درخواست حضور در نمایشگاه را داشتند و به علت کمبود فضای نمایشگاهی نتوانستند در این رویداد شرکت کنند از هم اکنون اقدام به  ثبت نام در دوره آینده این نمایشگاه کرده اند و ما با در نظر گرفتن شرایط برگزاری و با توجه به تقویم نمایشگاهی کرمان و ملاحظات هم پوشانی دیگر نمایشگاه های صنعت ساختمان در دیگر شهر ها اقدام به برنامه ریزی برای برگزاری قدرتمند این نمایشگاه در دوره آینده خواهیم کرد.
    وی با اشاره به سایت برگزاری نمایشگاه کرمان اظهار داشت: این سایت در چهار سالی که افتتاح شده است همواره در حرکت رو به جلو برای تبدیل شدن به به یکی از مراکز نمایشگاهی قدرتمند بوده است و امیدوارم در آینده نه چندان دور شاهد به تکامل رسیدن این مرکز نمایشگاهی در کلان شهر کرمان باشیم.
    شایان ذکر است پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان کرمان و چهارمین نمایشگاه تخصصی کاشی سرامیک سنگهای تزئینی، شیرآلات بهداشتی، تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر کرمان تا تاریخ 17 شهریور ماه در نمایشگاه بین المللی کرمان برپا است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت